2013. december 20., péntek

A szaloncukor napló

Nagyon nagy hévvel vágtam bele a szaloncukor készítésbe, ami több kevesebb sikerrel sikerült csak. Lényegében finom volt, de a külalakon lenne mit még javítani.
Az elképzelés ehhez hasonló volt:

Az én töltelékem, mandulás meggyes volt. Az őrölt manuált kevés meggy lével összekevertem, plusz én még színeztem is. Aztán rudakat formáltam belőlük és repültek a hűtőbe, felhasználás előtt hagytam őket kicsit melegedni, majd jött a bevonás. Na itt voltak a gondjaim, mert vagy nem dermedt meg rajta a csoki, vagy pedig csúnya lett mert nem akart teljesen felolvadni temperálás közben. Lényeg a lényeg, finomak voltak, s még lesz bőven időm a kísérletezésre:)Szaloncukor1 (2) Szaloncukor1 (3) Az a kis középső lett a legcukibb, és leginkább szaloncukor kinézetű:)

4 megjegyzés:

  1. De jó, én is pont most akarok kísérletezni ezzel :) Egyébként szerintem nagyon guszták lettek ^^

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nincs velük baj,no meg úgyis az a lényeg hogy finom volt: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen a lényeg hogy finom volt^^ Köszike:D

      Törlés