2013. december 31., kedd

Az év utolsó napja, évértékelő és fogadalmak

Hát ez a nap is elérkezett. Ez az év is gyorsan telt, és nagyon jó volt. Úgy érzem, egy új család tagja lettem ebben az évben, és számomra ez volt idén a legjobb dolog. De még mielőtt belekezdenék a mondandómba, na jó írandómba, szeretnék mindenkinek
Sikerekben Gazdag, Boldog Újévet kívánni!

945e9a639568f094

Következzék egy rövid évösszefoglaló:)
Januárban még tartott a huzavona az OKJ-s képzéssel kapcsolatban. A suli szokásához híven ezen kívül is kiakasztó volt, plusz még a videokártyával való időhúzás se tette jobbá.
Februárban Valentin nap alkalmából Zsolti meglepett, holott azt beszéltük, hogy nem veszünk egymásnak semmit. Azóta él itt Rózsi és Mici velem. Mindemellett betegeskedtem sokat ebben a hónapban, és a suliban se rendeződtek a dolgok.
Márciusban nagyon leosztottam pár osztálytársamat, majd minden kezdett helyrerázódni. Ja és említsük meg a márciusi hó csatát is, mert ez elég ritka pillanat volt. Mondjuk lehet idén megint lesz ismétlés?
Áprilisban bátor voltam és elmentem vért adni, de közölték hogy alacsony a hemoglobin szintem így nem adhatok. Anya ezért B12-vel “tömött” egy ideig. Majd az évben először kiborultam, és nagyon jól esett. Volt egy szép hétvégém Zsoltival Győrben. Megvettem az álmaim piros szövetkabátját, és végre elkezdett az év felfelé emelkedni:)
Májusban sünit simogattunk, Thort tanítottam, és bevezették a gyorsvonati pótjegyet. Nekiálltam diétázni, majd 8 kiló leadása után úgy döntöttem, hogy abbahagyom, mert belehalok abba, hogy a kedvenc ételeimet ki kell zárnom. Körülbelül 4-et visszaszedtem azóta, de február vége előtt nem vagyok hajlandó mérlegre állni, addigra ledolgozom a karácsonyt. Találkoztam valakivel akiről azt hittem hogy már rég nem érdekel, de úgy látszik tévedtem.
Júniusban a fogorvos kínzott meg, és igazam volt, hogy többet nem lát a rendelőjében. Az más kérdés, hogy azért mert elköltözött. Azóta nincs gondom a fogaimmal, mindössze a bölcsességek keserítik meg  néha az életem, de még mindig nem tervezem kivetetni őket. A tanévet jól zártam, és megkezdtem a nyári gyakorlatom. Zsoltitól megvettem a kis Csöppségem alias Sony Xperia Sola:D Vele újra lehetőségem nyílt a könyvek olvasására, bárhol és bármikor, míg van energia vagy konnektor a közelben:) Ekkor döntöttem el, hogy testmódosítást szeretnék. Bár nem lesz meg ebben az évben, de a tetoválást még mindig nagyon szeretném. Ebben a hónapban készület el az 500. bejegyzésem, és bloglovinre is felregisztráltam.
Júliusban a 3. évfordulónkat ünnepeltük Zsoltival és Supermant néztünk:) Elkezdődött a harcunk a bogarakkal, sajnos Rózsi viselte a legrosszabbul a harcot. Anyuval voltunk életünk első Quimby koncertjén, ami nem okozott csalódást. Szorosan utána Zsoltival és az anyukájával lementünk Szentgotthárdra, ahol egy felejthetetlen hetet töltöttünk Zsolti nagypapájával. Rengeteg emlékkel gazdagodtam ezen a nyaraláson, és úgy érzem Imre bácsi a családba fogadott, ami nekem hihetetlenül jól esett. Sírtunk is sokat együtt Imre bácsival , annyi gyönyörű dolgot mesélt el. És Zsoltiról is kiderült 1-2 dolog:) A legmozgalmasabb hónap volt ez mind közül:)
Augusztusban újabb Quimby koncerttel kezdtük a hónapot, de nagyot csalódtunk. Megkaptam a nyári gyakorlati fizetésem, és ezen alkalomból egy jó csajos napot tartottunk anyuval. Bátorságot vettem magamon, és elkezdem recepteket megosztani. És mindeközben olvastam és olvastam és olvastam:)
Szeptemberben véget ért az utolsó nyári szünetem. Utolsó és egyben a legjobb. Nehéz volt visszarázódni a sulis hétköznapokba, de viszonylag gyorsan sikerült. Nekiálltam a projekt munkámnak amit nagyon megszerettem. És a hónap megkoronázásaként elkezdődött a Big Bang Theory 7. évada:)
Októberben kiderült hogy Ward új könyve a láthatáron van. Kaptunk egy “fantasztikus” órarendet. Voltunk a Kossuth utca avatáson és szerelmes lettem a pantomimes fiúba, és hónap végén 22 lettem:) Ja és megvettem a szuper bakancsom.
Novemberben szülinapoztunk, Zsolta 23 éves lett:) Élveztük a jó időt, s rengeteg időt töltöttem a kutyusokkal. Rózsi pedig mint egy biztosításként, hogy jól van hozott egy bimbót:) Beteg lettem ebben a hónapban, és még a doki is kitolt velem. Szerencsére azóta minden rendben, de a leletek még mindig nem jöttek meg. Jelentkeztem az OVB-hez, hátha alapon, közölték, hogy nem vagyok rámenős, túl kedvesen viselkedem. Hát így jártam.
Decemberben kicsit mélyen indult a hangulatom, de elég hamarhelyrejöttem:) Új lakói lettek a szobámnak, s Mikeyn kívül mindenki jól van. Sikeresen hazajött Ward új könyve és a Rule.Aztán jött a készülődés a karácsonyra, sütés, főzés, ajándékozás és el is érkeztünk ide ebbe a pillanatba:)
2014-1 Jó év volt, egy panaszom se lehet. Remélem a 2014-es év is ilyen lesz. S bevallom félek, teljesen új dolgokkal és nehézségekkel kell majd szembenéznem, s nagyon félek ezek vajon milyen kihatással lesznek rám, és a kapcsolatomra. Tervem van rengeteg, hogy mi valósul meg belőlük az még a jövő kérdése. A legfontosabb egy  jó munkahely találása lenne a suli befejezése után. Na meg természetesen jól befejezni a sulit, az is fontos.newyearPár fogadalmat is tettem:)
- Az egyik az, hogy megpróbálom bepótolni az eddigi olvasási lemaradásom, és 2014-ben elolvasok 100 könyvet. Az oldalsávban készült hozzá egy számláló is:) De nem fogom erőltetni, annyit olvasok amennyi sikerül, csak kíváncsi vagyok, sikerül e vajon:) Mivel 2 olvasásom van idén folyamatban még, így úgy döntöttem, hogy az egyiket átvihetem a jövő évbe:)
- Megpróbálok többet, és rendszeresen mozogni. Már most húzom a fogam, mert minden évben felkerül a listára. Azért sütit emelgetni bulis lesz:)
- Mivel idén olyan jól sikerült, így jövőre is elmegyek vért adni. Bátor leszek, és ha tovább jutok mint ezelőtt, akkor csak kicsit fogok pityeregni.
- Próbálok egészségesebb sütemény recepteket is elkészíteni. Apa lesz a kísérleti báránykám, ha ő nem vesz észre benne semmit, akkor más se veszi észre hogy egészséges e vagy sem:)
- Hogy ne hanyagoljam el az angolt, ezért azon töprengtem sokáig, hogy fordítani kellene. Na de mit?  Hát most, hogy már csak 3 Warcraft könyvem van hátra a magyarra fordítottak közül, így úgy döntöttem, hogy megpróbálok lefordítani egyet. A választásom Richard A. Knaak - Dawn of the Aspects című művének első részére esett. Ha végigszenvedtem akkor meg nekiállhatok a további 4-nek:) Nem sok csak olyan 80 oldal körülbelül az első rész, és ki tudja, talán még publikálhatóra is sikerül. Mindenesetre egy lektort szereznem kell. Remélem pár bekezdésenként erre Zsoltit rá tudom majd venni. A WoW történelmes segítség meg Á.-tól fog jönni. Szóval én ezt kigondoltam, már csak meg kell valósítani. Ja és hogy miért erre a könyvre esett a választásom? Mert imádom Kalecgost és a sárkányokat, és kíváncsi vagyok a történetre:) De ha nem sikerül az se baj, míg eljutok addig is próbálkozom.
- Elhatároztam, megírom a levelezőtárs kereső bemutatkozásom, és megpróbálok új embereket megismerni. Egy lányt már megismertem, akit nagyon megkedveltem. Remélem még másokkal is tudok, ilyen közvetlen és kellemes hangulatú beszélgetést folytatni. Eddig mindig meghátráltam, de most megfogadtam, remélem sikerül is:)
- Megpróbálom felírni az összes jó dolgot ami velem történt egy kis cetlire, amiket egy szép üvegbe fogok gyűjteni. Év végén nagyon jó lesz visszaolvasni. Idén is készült, de csak az első 2 hónapban vezettem, és olyan jó volt visszaolvasni a dolgokat, és rájöttem piszkosul paranoiás vagyok:)
- Megcsinálom a  Szent András kereket! Idén elkéstem, de most állítottam be rá a naptárban riasztást. 2 héttel előre így még a neveket is lesz időm megírni.
garfildHát szerintem ideje lezárnom ezt a bejegyzés, így is hosszú lett:)
De még mielőtt ezt megtenném, szeretném megköszönni mindenkinek, hogy olvassa a sok butaságom, és hogy ennyi sok pozitív visszajelzést kaptam mind kommentek mind levelek formájában. A negatívak is örülök, bár eddig szerencsére csak 2-t kaptam, de ezek is kulturáltak voltak, és meg lehetett beszélni az illetővel a gondját:) Szóval mindent köszönök! Köszönöm! Ez nekem nagyon sokat jelentett. sanyi_51_stressz

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szerettem olvasni ezt a bejegyzésedet! :) Boldog Új Évet Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett!:) És viszont kívánok neked is Boldog Újévet!:)

      Törlés
  2. Tartalmas év és mindent amit eléd gördített az élet "túl élted", ezt ne felejtsd!!!! :)
    Az angol pikk pakk menni fog, gyorsan hozzá szoksz majd a nyelvezethez.
    Nagyon Boldog Újévet kívánok! :) :) :)
    Ui.: Soha nem írsz butaságot! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az volt, de az eddig elém kerülő kihívások nem igazán voltak újnak mondhatok. Köszönöm a biztatást, jól esett. Remélem a 2014-et is úgy élem túl ahogy ezt az évet. A bókot is köszönöm:)
      Viszont kívánok neked is Boldog Újévet!:)

      Törlés
  3. Nagyon Boldog Új Évet Kívánok Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, és viszont kívánok Boldog Újévet!

      Törlés
  4. Jó volt olvasni a bejegyzésedet! Kívánom, hogy minden terved sikerüljön 2014-ben. BÚÉK! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a bókot és a jókívánságot is! Neked is Boldog Újévet kívánok, és remélem neked is teljesülnek az álmaid!:)

      Törlés
  5. Boldog új évet neked! :) Nagyon tetszett ez a bejegyzés, ezek a poénos képek teli találatosak lettek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett:) Hát hogy megmondjam az igazat, a képeken már nyár közepe óta ücsörgök, mert annyira megtetszettek, és gondoltam majd fel lehet használni őket. A kedvencem a sütiemelgetős:)
      Neked is Boldog Újévet kívánok!:)

      Törlés
  6. Boldog új évet kívánok Neked, és hogy az elhatározásaidat sikerüljön megcsinálni.
    Lev. társ. Külföldi vagy magyar (mert akkor várom a levelet. hihihi)? Próbálkoztam vele már, és vannak szép emlékeim, remek ismerőseim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és viszont kívánok Boldog Újévet!:)
      Magyarokat keresek, szegény külföldiek beleörülnének a fogalmazási képességembe:) Na akkor szavadon foglak és megy is a levél amint lesz egy kis szabadidőm:)
      Régen én is leveleztem már, de valahogy mindegyik megszakadt, pedig imádtam a postai leveleket. Mindig díszítettük a borítékokat, meg a leveleket:)

      Törlés
  7. Drágám, a süti emelgetés jó ötlet de akkor ólomból sütöm ki neked :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejj:D Csak nem meg akarsz mérgezni?:) ( Az ólom és a vegyületei is mérgezőek, idegrendszeri károsodást és agyi elváltozásokat okoznak.)
      Akkor inkább vasból süss:D Vagy rézből^^ Vagy platinából:) Igen a platina lenne a legjobb:)

      Törlés