2013. december 15., vasárnap

Az utóbbi időben vásárolt könyvek

Hát igazából ezek még a születésnap számlájára voltak írva. De pár könyv csúszott, a másik kicsit később érkezett mint vártam. De a lényeg hogy mindenki hazaért:) Igaz, hogy most már Mikulás hozta címszó alatt:)2013-12-12 09.18
Először a két Kántor könyv érkezett meg hozzám, egy nagyon kedves fiú segítségével.
Aztán mikor kiderült, hogy a Rule és a Végre szeretők nem egyszerre fog megjelenni, kicsit mérges lettem. Mert nem akartam 2x rendelni az Ulpiustól, viszont a 2+1 akciót ki szerettem volna használni. És ha a Rule-t is betettem volna a kosárba akkor ő lett volna ingyen az egyik Ward könyv helyett. És azért elég nagy árkülönbség van a kettő között. Így úgy döntöttem, bármennyire is szeretném, most ez a könyv nem jön haza.
De talán itt is igaz, hogy ha valamit nagyon akar az ember, az így vagy úgy de hazajön:) Pár nappal később jött az e-mail, hogy feltettek egy Rule könyvet eladásra Molyra. Írtam a lánynak aki nagyon kedves volt. Sőt ő vállalta hogy fizeti a postaköltség felét:) Köpni nyelni nem tudtam, ilyet még nem hallottam, soha senki nem ajánlotta fel nekem hogy felezzük a postaköltséget. De még ha a szállítás költségeit teljesen én fizetem akkor is drágábban jött volna haza a könyv a kiadótól. Szóval piszkosul jól jártam ezzel a könyvvel:) Na meg látványban sem utolsó^^
Szegény könyv nem is került a könyvespolcra, hanem a számítógép asztallal szembeni polcra került, így mindig meg lehet csodálni a szépségét.2013-12-12 09.37A nagy csapatra viszont még várni kellett. 9.-én szerencsére végre megjelent a Végre szeretők. Én már reggel óta tűkön ülve vártam az e-mailt, így még aznap rögtön meg is rendeltem, s hozzá csapódott az eddig hiányzó két rész is. Jó üzlet volt, s pont az új könyv lett az ingyen könyv:) Gyönyörűek, bár megint új fajta borító… Nem bírom megérteni miért nem lehet egy sémát használni a teljes sorozaton keresztül.2013-12-12 09.16A büszkeségeim. Már fel se férnek együtt a polcra, pedig kicsivel több mint 1 éve kaptam az új polcom:)2013-12-12 09.32

4 megjegyzés:

  1. Egyszer eljön az az idő, amikor nálam is külön polcot kap a FTT :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ankara idején én is rettentően szerettem volna egy külön polcot neki, de soha nem volt úgy hely, meg hiányoztak részek is. Kellett hozzá jó pár év mire sikerült, mondjuk most se teljes a siker, mert a Halálos csók már lelóg róla.
      Remélem neked is sikerülni fog! :)

      Törlés
  2. Párom megvette karácsonyra az utolsó FTT-t. Tudom, és látom minden nap, hogy hol van, de karácsonyig nem olvashatom. Kínzás, nem ér. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta te aztán erős ember vagy! Én nem bírnám ki. A hattyú halálát játszanám míg meg nem kapom előre :)

      Törlés