2013. december 1., vasárnap

Idézetek

Mióta szerencse sütit nyitogatok, nagyon sok szép és találó idézetbe futottam bele. Gondoltam megosztok belőle egy csokornyit:)
“Nézd a törpét, nézd csak, nézd csak, hogy feszít, hogy él!
Tudja, olyan nagy az ember, amekkorát gondol és remél.“
Kurt Vonnegut - Macskabölcső

“Ha nincs semmi értelme, annál jobb, legalább nem kell törni rajta a fejünket.”
Lewis Carroll - Alice Csodaországban

“A boldog lét egyik alaptörvénye: minden olyan hasznos holmit fokozott gyanakvással kell kezelni,
ami kevesebbet nyom, mint a saját használati utasítása.”
Terry Pratchett - Hazafiak

“A tudatlanság a legrosszabb orvos, a pihenés és alvás a legjobb ápolónők.”
Yann Martel - Pi élete

“A csillagos végtelen közöl valami teljesen megnyugtatót, amit nem ért az ember,
de tudja, hogy nagyon jól van így. Így, ahogy van, rosszul is. Nagyon jól.”
Rejtő Jenő (P. Howard) - A Néma Revolverek Városa

”Gumicsizmában nem lehet erdei nimfa az ember.”
Lucy Maud Montgomery -Anne az élet iskolájában

“Te döntöd el, mit csinálsz, de azt nem, hogy mit szeretsz csinálni.”
Gretchen Rubin - Boldogságterv

“Nem üldögélhetsz tétlenül, nem helyezheted mások életét a sajátod elé,
és nem gondolhatod, hogy ez a szeretet. Cselekedned kell. “
Stephen Chbosky - Egy különc srác feljegyzései

4 megjegyzés:

  1. “Nem üldögélhetsz tétlenül, nem helyezheted mások életét a sajátod elé,
    és nem gondolhatod, hogy ez a szeretet. Cselekedned kell. “
    Stephen Chbosky - Egy különc srác feljegyzései

    Na ezt meg kéne fogadnom... :)

    VálaszTörlés
  2. Az utolsót már megfogadtam, mert sokan mondták, hogy ne legyek túl önzetlen, mert én jövök ki belőle rosszul. Tény, hogy amikor megléptem ezt, akkor lépten-nyomon "betört" a fejem, mert ha igazat mond az ember, vagy őszinte, és azt mondja, hogy ebben én vagyok a fontos, akkor az másnak nem fog tetszeni. Főleg, aki hasonlóképpen vélekedik.
    Ettől függetlenül, vannak helyzetek (nem emberek), amik elsőbbséget élveznek. :)

    A gumicsizmán jót mosolyogtam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is mindig megfogadom, de valahogy ritkán sikerül betartanom.
      Igen a gumicsizmás nekem is nagyon tetszett, már ki is írtam a kis emlékgyűjtős falamra mert nagyon megfogott.

      Törlés