2013. december 22., vasárnap

Ihletgyűjtés a sütéshez

Néha kicsit szüksége van az embernek arra, hogy ötleteket merítsen más elgondolásaiból.  Főleg így karácsony előtt, semmi ötletem sincs, mit is süssek. Jó a zserbó az biztos, anya már kiadta a rendelését, de a többiről ötletem sincs.
0d0eb92b1a998c445b45fe806a9941af

 
SimpleCookingChannel: Valóban egyszerű dolgokat készít, de mindig jókat. Ezt a videóját már jó ideje nézegetem, annyira tetszik, hogy ennyire színes. Már csak a megfelelő áldozatra várok, akinek elkészíthetem:) 

Dulcedelight1: Nagyon szépek, igényesek a videói, de néha kicsit túl sokat beszél szerintem. Ezt a receptjét imádom, a krémet már párszor elkészítettem, nagyon finom. Itt található bejegyzés formájában a videója. Olyan gyönyörűek a képei!

Rosanna Pansino: Szerintem nincs az a kocka nő aki ne ismerné:) Imádom az ötleteit, az örültségeit, és hihetetlen a csaj:) Ezt a cupcake-et jövőre tervezem megcsinálni Zsoltinak születésnapjára. Hátha legyengíti az ál kriptonit, és uralmam alá hajthatom^^

Így a végére még egy két képet mutatnék:
Szerintem egy kicsit morbid ez a színes cukor szóró. (Nem tudom, hogy mi a rendes neve, nálunk színes egér kaki néven fut.)
imgMaci család kiszúró forma:) Ilyet szereznem kell majd:) Itt rendelhető.4-darabos-macicsalad-kiszuroforma-es-habzsak-femdobozban

4 megjegyzés: