2013. december 27., péntek

Karácsonyi ajándékaim

Az az igazság, hogy már évek óta előre, és együtt vesszük meg az ajándékainkat a családdal. Lehet, hogy így elveszik a meglepetés öröme, de utálom a meglepetéseket. És örülök, hogy együtt választhatjuk ki azt amire szükségünk van. Általában nálunk karácsony alkalmával jön haza a legtöbb ajándék, valahogy ez az ünnep az ami alatt nagy lábon élünk:) Mindig azt mondjuk, hogy decemberben beszerzünk mindent ami kell, majd jövő decemberig leadjuk a feles kilóinkat:)
Ez első kis ajándék egy ilyen kis ajándék dísz, amit én Rózsi mellé tűztem. Szerintem nagyon jól néz ki, ahogy a levelei közt csillognak az almák:)ajándékok (7)
A képekért előre is elnézést kérek, de egyszerűen nincs természetes fény, mire eljutok a fényképezésig.
Az utunk a Tescóba vezetett, mert az F&F elég jól leárazott jó pár dolgot. Azért szerintem kicsit túl van árazva egy két ruhadarabjuk, mondjuk hol nincsenek túlárazva a dolgok:)         ajándékok (6)A mamusz: Kényelmes, puha és meleg, de a talpa nagyon gyorsan koszolódik, és utálom, hogy a kis címkéket beleragasztják a papucs bolyhos belsejébe, mert kínszenvedés kiszedni sérülés okozás nélkül. 2500 volt.
Sál: Olyan puha, és kényelmes, lehetetlen volt otthagyni. Anyu csak nevetett, hogy lassan már 1 hétig minden nap különbözőt vehetek fel:) 3500-ról volt leárazva 1050-re. Mondjuk azt megjegyezném mellé, hogy nagyon csúszkálós fajta, és van mikor megakar szökni, akármennyire is húzom meg.
Kockás sapka/a címke szerint kalap: Bár kicsit furi, de szeretem az ilyen stílusú sapkákat. Kényelmes, ha coffba fogom a hajam akkor is elférek alatta. 2190-ről volt leárazva 1310-re.
Kötött sapka/ a címke szerint kalap: Ugyan olyan stílusú mint a kockás, csak kicsit melegebb. Anyu szavazta meg ezt a sapit mert szerinte a másikban elég viccesen nézek ki:) 2190-ről volt leárazva 1310-re.
Törölköző:  Hiába próbáltam lebeszélni róla anyut, neki nagyon megtetszett és szeretett volna egyet venni. Ennek ellenére sem vagyok a színével kibékülve, mert a hajam megfogja a világos törölközőket. De azért aranyos:)
Kaptam még pár ruhadarabot, a C&A-ból. Szeretem azt az üzletet, főleg a nadrágokat szeretem ott venni.ajándékok (9)Életemben nem volt még színes nadrágom, hát most már van. Nem ennyire csúnyán sötét vörös, kicsit világosabb, de nem olyan feltűnő és kihívó. Hát kíváncsi leszek, mit fognak hozzá szólni a többiek. 5590 forint volt. Egész végig azon nevettünk anyuval, hogy olyan leszek mint Howard a BBT-ből:)
A kötött pulcsit nem lehetett otthagyni! Az egyik ok az volt hogy 4990-ről le volt árazva 1990-re. A másik meg, hogy hihetetlenül puha és szép, és hajaj. Még gondolkodom, hogy lenne a tökéletes viselni, de megérte teljesen:) Szerintem ezzel a nadrággal, alá egy fehér ujjatlan top, és már kész is vagyok^^ajándékok (14) Egy sima sötétkék kisé koptatott farmer is került a csomagba. 8590 volt, remélem megérte kiadni érte ennyit.
A pulcsi 2990 volt, és nagyon egyedi színe van, a  kép nem adja vissza a színét. Az ujjain egy sáv szépen ki van rakva gombokkal. Imádom!
Aztán végül beadtam a derekam saját magamnak és egy egér is hazajött velünk.ajándékok (4)ajándékok (5)Trust GXT25:) Imádom! :) Nagyon tetszik a kinézete, tetszenek az oldalgombok. Szépen belesimul a  kezembe, kényelmes. Könnyen siklik az asztalon. A jobb gombja kicsit hangosabb kattintáskor, de ez engem nem zavar. Még egyenlőre barátkozunk, de nem hiszem, hogy gond lenne vele.
ajándékok (3)Kaptam a H&M-ből egy nyaklánc szettet. Nagyon szépek, és a nyaklánc se túl hosszú, pont olyan kellemes hosszúságú. Nagyon szép ajándéknak is, mert a dobozka teteje gyönyörű csillámos.
ajándékok (8)Aztán hát ez a kis persely dinó ellopta a szívem. Sokat vacilláltam rajta, de végül hazajött, már gyűjtök is benne:Dajándékok (16)A torta formát lehetetlen volt otthagyni. Huu már mennyi mindenre mondtam ezt :D De valóban így van, mert már régóta szerettem volna egy kisebbet, amibe fél adagos tortákat tudnék sütni. És emeletes torta is készülhet így már anélkül, hogy operálni kellene. És csak 599 volt.
A pappírzsepi kellett a gyűjteménybe^^ Most fent vannak a szekrényem tetején, a hercegnős kéztörlővel:D
A parfüm… Hát nem akartam újat venni. A Mexx- Fly high nevűjét szerettem volna megvenni újra, de nem volt az üzletbe. Aztán gondoltuk ha már ott vagyunk megszagolgatjuk a többit is, és mondhatom, hogy beleszerettem ebbe is.ajándékok (17)Nagyon kellemes, különleges illata van. Egyáltalán nem hivalkodó, és szerintem nem csak a hétköznapokra kitűnő. Az üvege is nagyon szép.
És akkor most jöjjenek a konyhába kerülő dolgok:)ajándékok (11)Na igen, nem éppen az én korosztályom volt itt a cél, de olyan édes az összeállítás. A kiszúróformákat szeretem, jól lehet őket használni. A kis keverő edénybe egy 12 darabra elegendő muffin tésztát is ki lehet keverni meg krémeket. A hozzá tartozó keverő kanalat nagyon szeretem, szilikon a vége és hajlik, hát nagyon jókat lehet vele szórakozni:D A kis mérőpohár pedig egyértelműen nagyon jól használható:) ajándékok (12)Kis neon tálkák. Szintén a lehetetlen volt otthagyni kategóriába tartoznak. Kis apró cukrok, csokik tartójának se utolsó. Titkon a tiramisu felszolgáláshoz vettem, mert milyen jó lesz ilyen színes tálkákban felszolgálni őket^^  Meg nagyon szépek:)
A következő pár darab már közös anyuval:) Egyikünk se bírt ellenállni nekik.ajándékok (13)Szép tálaló tálak, a zöld a nagy kedvencem:)ajándékok (1)Szuflé poharak és tál. Bár én a tálat már kinéztem pástétomosnak. Nyamii már alig várom, hogy csinálhassak:)
Anyu gőz tisztítót kért, meg kis karácsonyfát és csokikat. Apa láncfűrész lánc élezőt, kenyérpirítót és mini telefont. A telefont muszáj megmutatnom, mert piszkosul aranyos:)ajándékok (2) Az én telefon tokom van mellette, és hát kétszer beleférne:D
karácsonyfa
És ezzel a képpel búcsúznék mára:) Jobb oldalon Zsolti ajándékai. A kis mini fenyőm:) És a virágok:) Az ablakpárkányon az a zöldes folt, egy műanyag gyík^^ És igen Jácint eléggé ferdén nő:)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz ajándékok ezek ^^ remélem, hogy fogsz sütit mutatni az új formákkal: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogok ígérem, bár most egy darabig nem akarok sütit sütni, se sütit enni :D

      Törlés
  2. Szuper ajándékokat :) Az az ékszer szett különösen csinos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szépek, és a 3 medálnak köszönhetően elég jól variálhatók különböző alkalmakhoz:)

      Törlés
  3. Nagyon klassz ajándékok! :)
    Én nagyon szeretek meglepetést kapni és az én meglepetésem el is akadt valahol félúton...:( :)
    A színes tálak nagyon jók, fiatalosak, de még jobbak, amik benne vannak. :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt a meglepetés szeretem amiről nem tudok, de így karácsony táján tudom, hogy kapok így megöl a kíváncsiság és azt nem szeressem:) Párom szokott ezzel cseszegetni, hogy tudja mit kapok meg ilyenek.
      Remélem épségben oda fog érni hozzád a tiéd!
      :) Igen finomak voltak^^

      Törlés