2013. december 12., csütörtök

Mi van a táskámban? – képekben:)

Megaera csinált nemrég egy ilyen bejegyzést és úgy elkapott a lelkesedés, hogy megcsináljam én is:)
Nem igazán tudom, miért szeretem az ilyen bejegyzéseket, de olyan jó meglesni, hogy ki mit hord a táskájába. Hát nálam semmi különös nincs benne. Sőt a kis neszeszerem és az esernyőm is lemaradt róla. Pont ez a 2 dolog ami mindig vándorol a táskák közt és néha itt ott elmarad.
A pocsék képekért elnézést, ilyen időben soha nem úgy süt a nap hogy jó legyen, de örülök, hogy egyáltalán sütött.
Szóval a táskám: Egy 3 éves MÁV dolgozók által megszerezhető fekete táska. Anyu segítségével került hozzám. Szeretem mert strapabíró, kényelmes, jól meglehet pakolni. Nekem suliba nem kényelmes a válltáska, így erre esett a választás még anno, mondjuk ehhez is van pánt amivel lehet válltáskaként hordani:) Na meg nagyon nem jön velem szembe, csak az állomásokon:)Táska (4)
A hátsó rekesz tartalma:
- füzetek: a hátsó kék az angol, a virágos az egy mindenes, a kicsi kék meg szótárfüzet angol feladatlapokkal megtömködve
- egy csomag írólap, itt post éppen a projekt feladatlap került fentre benne
- pénztárca: már jó régóta megvan ez is, imádom, mert jól meglehet pakolni
- papírzsepi
- karácsonyi tolltartó, amiben pár kütyüt tartok
- ellenőrző amibe semmi nincs a nevemen kívül
- Nivea kézkrém
- malackás tolltartó
- a világ legfinomabb ásványvize: Saguaro, erdei gyümölcs ízű^^ Imádom, csak fogyasztás előtt ki kell ráznom belőle a szénsavat.
- és ami hiányzik a képről az a telefonom, meg az esernyő:) azokat is itt tartom
Táska (1)A karácsonyi és a malackás tolltartó tartalma:
A karácsonyos:
- telefontöltő: soha nem hagyom itthon ki tudja mikor lesz rá szükség
- 2 fülhallgató, az agyba dugós fajtából: az egyiknek rossz a bal oldala, de ha órán vagyok akkor úgy is csak az egyiket használhatom szóval még jó:) A másik alig pár hetes.
- egy betört kijelzőjű MP3 lejátszó
- egy 8 GB-os  Verbatim pendrive
A macisé:
- egy száradt makk, még szeptemberben találtam
- egy egyszerű gyűrű
- egy kiszínezett bocis radír
- egy toll alkatrész
- körömreszelő
- 4 toll: 3 kék és 1 fekete
Táska (2) A táska első kis rekeszének tartalma:
- tartalék papírzsepi: mert  ha nincs nálam akkor biztosan kelleni fog, így hát mindig van tartalék
- tartalék sál: ha valahol elhagyom a másikat akkor is legyen egy kéznél, meg ha valami törékenyt sérülékenyt szállítok azt is ebbe szoktam betekerni
- kézfertőtlenítő
- rózsaszín fésű
- kiscsat
- a rég elfeledett gyűrűm
- körömreszelő
- egy csomó hajgumi
- Blistex Málna és Limonádé Ajakápoló: még mindig túl erős az illata számomra, ezért be kell szereznem egy másikat is mellé
- egy gyógyszeres doboz: vitamint, fájdalomcsillapítót tartok benne, meg egy papírzsepit hogy ne zörögjön
- egy fél tükör
- sebtapasz tartó doboz
- kulcscsomó: elég sok kis figurától szabadítottam meg mostanára, így már több a kulcs mint a kulcstartó:) Van rajta egy 512MB-os DDR1  memória melyet még a nyári gyakorlaton sikerült elfüstölni, egy Quimbys kis cukiság, egy Star Wars Obi-Wan figura, egy Because I love you  kulcstartó aminek a párja a Zsoltinál van, egy kulcstartó tartó vége ( egy üveg volt amibe egy skorpiót gravíroztak). Ami nem látszik az egy aputól kapott kis műanyag valami, meg 2 emlékkönyvlakatkulcs.
- 4 pakli magyar kártya, ő csak vendégségben van, mert a gazdája nem igen jár suliba
- egy Garfield-os tolltartó, melyben rágókat tartok (így nincs soha felbontva több)
Táska (3)
A másik sokat hordott táskám szintén egy idősebb darab. Eléggé meglátszik már rajta az idő, de nincs szívem lecserélni. A kis zsiráf Zsíri már közép suli közepe óta velem van, még a volt páromtól kaptam.Táska (5)Hát ennyi mindent cipelek magammal nap mint nap:)

10 megjegyzés:

  1. Te is látom a fél világot magadnál hordod! :) Én is így vagyok! :) Minden legyen az embernél, ki tudja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen:) Soha nem lehet tudni, mi fog kelleni:)

      Törlés
  2. Az igen :D Mikor suliztam fele ennyi cuccot nem vittem magammal, igaz már akkor is utáltam táskával járni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én táska nélkül nem mozdulok ki:) Szeretem ha van nálam minden ami kellhet:)

      Törlés
    2. Ha egyedül kell mennem valahova es bkvzom viszem én is a fél házat, amúgy ha jön velem valaki vagy gyalog megyek a legfontosabb dolgokat zsebre rakom.:)

      Törlés
    3. Én zsebre max pappírzsepit és a telefont teszem, a többi zavar. Én csak akkor nem viszek magammal szinte semmit ha anyuékkal megyünk vásárolni:)

      Törlés
  3. Nagyon tetszett, örülök, hogy te is megcsináltad :)

    VálaszTörlés
  4. Tőlem is kértek már ilyet, de ahogy látom, nem csak én vagyok polip. :)
    Nekem egy jó nagy fekete táskám van, és abba pakolom bele nap, mint nap a fél életemet. Szerintem táska nélkül nem tudnék létezni. Kell az a fajta "biztonság", hogy nálam van minden, és fel vagyok készülve pár eshetőségre. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Anya mindig kérdezi, hogy minek viszek magammal ennyi mindent. És az a válaszom ki tudja mi történik és mi kellhet:) Valóban valamilyen biztonságérzetet ad hogy ezek a holmik nálam vannak.

      Törlés