2013. december 6., péntek

Mikulás:)

Először is minden kedves olvasómnak Boldog Mikulást kívánok, így estére!:) S remélem jó sok csokival töltődött fel mindenki csizmája.
23 év ide vagy oda de Zsoltinak mindig csinálok Mikulás csomagot.  Idén viszont bajban voltam, mert nem kaptam rendes mikulás tasakot. Nem tudom ki ismeri, de piros  az alapszíne és fehérrel van rányomtatva egy kép, általában a Mikulásról. Hát sehol se sikerült szerezni:S
De azért elkészült a kis csomagom, jó sok csokival, és sörrel, meg a világ legfinomabb ropijával:)
Mikulás (3)
A világ legfinomabb mikulása szerintem ez a smarties-os :) Ebből nekem is hozott a Mikulás bácsi egyet. Meg szerencsére nagyon megalkuvó képes volt, így csokik helyett sok körtét hozott, aminek nagyon örültem mert mostanában a körtét kívánom. (Mascarpone sajtot nem hozott hozzá, így nem valószínű hogy tiramisuként megpróbálhatom:) Bár céloztam anyunak és nem díjazta az ötletet:D ) Meg hozott egy szép kis jácintot. Lassan el se férnek a szobába, de azért minden új jövevényt örömmel fogadunk:)Mikulás (1)A mikulás csomagból a legkedvesebb részem a sörös csomagocska volt. És külön öröm, hogy ízlett is neki. Mikulás (2)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos ez a kis csomag, és a sör milyen jó gondolat! Viktor is örült volna neki, na de majd jövőre :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én is úgy kaptam a tippet aputól :)

      Törlés
  2. Klassz csomag :) Nálunk 31 év van és most is kapott meglepetést a Mikulástól. Legyen ember akárhány éves mindig jól fog esni hogy a másik gondol rá és készül neki bármivel is :) :)

    VálaszTörlés
  3. Sosem fogok kinőni a mikulásozásból, az tuti, de szerintem nem is lehet, és nem is jó kinőni belőle. :D
    Jó csomag, ennek én is örültem volna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy neked is tetszik a csomag:)

      Törlés