2013. december 26., csütörtök

Zsolti ajándékai, és amit tőle kaptam :)

Idén Zsolti nem kért semmi konkrétat karácsonyra, így szabadjára engedhettem a fantáziám:) Szerencsére tetszettek neki a dolgok, bár a doboz tartalmát még aznap este elég jelentősen megdézsmálta, így nem sok minden kerülhetett a fa alá:)
Imádok csomagolni, és idén a sok apró csokinak köszönhetően ki is élhettem magam:D Úgy imádom nézni ahogy feltépi a csomagolást:)Zsolta (10)A karamellás csoki a kedvence így kapott egy nagy táblával. Szegény lassan meg fogja utálni, mert állandóan azt kap minden csomagjához:)
Zsolta (1)Mivel sok kis apróságot, cukorkát és csokit kapott, így úgy döntöttem, hogy egy nagy dobozba belehalmozva sokkal jobban szállíthatóak és szebben kinézőek is lesznek. A doboz elég masszív, és nagyon szép a mintája.
Valaki felismeri az idézetet, amit a masni alá csúsztattam?:)

“Beköszöntött Szenteste, és Én totál kilettem - mivel egész nap a fát díszítettem. Hogyha azt kérditek,
a sok munka hol van, megmutatom nektek, miket varázsoltam. Mert kint a kertben a látvány tökéletes,
ha megpillantjátok, a szívetek majd repes. Hatalmas sajtgolyó, kút likőrrel atom, és jódlizó manók
hegynyi tejszínhabon. Akrobata csoport ugrált egymás fején át, aztán megmutatták a táncművészi
vénát. S mikor már nem tudod merre kapd a fejed, felbukkan az utcán a Karácsonyi menet. Íj csodás
parádét nem láttál már régen, kis cukortündérek repkedtek az égen, két vidám hóember pörgette a pálcát,
pávák mögött egy sült pulyka táncolt tálcán. És mikor azt hitted, hogy láttál már mindent, egy waffel mikulás
nagy kezével intett. Csupa vaj és szirup arcán a diadal - mellette a kórus, őt dicséri a dal.”
Zsolta (5)A dobozban  ezek a dolgok lapultak, plusz még szaloncukrok, kisebb csokik, és rágók. A kis üveges piákkal nyert ügyem volt, bár megjegyezte, hogy a nagyokat is szívesen fogadja:) A Wasabis mogyorót is eltaláltam, mert úgy csípett, hogy a könnyei is előbújtak miközben ette:) Az Old Spice Wolfthorn volt zsákbamacska, mert nekem tetszett, nem tudhattam vajon neki is tetszeni fog e. Hát nem rajong érte, szerinte gumicukor illata van a  tubusban, de magára kenve nem zavarja. Nekem olyan citrusos, mangós, vaníliás, nagyon egzotikus az illata (jó meg kicsit gumicukros). Olyan friss, és kellemes. Mondjuk nem értem miért férfi illat, mert szerintem simán elmenne nőinek is. Na meg a csomagolása is szép:)
Zsolta (6)Kapott még egy aranyos perselyt is, mert hát ha már magamnak vettem egyet, akkor neki is. Így együtt lehetünk spórolószauruszok :)Zsolta (7)Zsolta (8)A számomra leginkább Zsoltis ajándék ez az egérpad volt. Mostanában állandóan az I belive i can fly-t énekli és szereti a kutyákat, meg Superman-t és ez a kis egérpad mindent magába sűrít. Sajnálom, hogy csak ezt az egy példányt találtam belőle. Zsolta (11)Muszáj volt a dalszöveg részletével díszíteni a csomagolást:) Így hangulatosabb lett. Mellékesen megjegyzem, hogy imádom ezt a csomagolópapírt, egyszerűen imádnivaló:)Zsolta (9)  Pici kis malacka aki egy kávés csokit rejtett. Olyan jól pont ide illett:)2013-12-24 11.56Zsoltitól én könyvet kértem, méghozzá Az agy érzelmi élete címűt:) Nem tudom, hova fog férni a polcomon, de imádom a könyvet. Nagyon jó, és érdekes dologról szól:) Az anyukája szépen be is csomagolta nekem, és még egy masnit is kaptam rá^^

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ajándékok és a csomagolás is nagyon klassz.Igazán jó ötlet! :)
    A legjobbak a spórolószauruszok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:)
      A kis perselyek nekem is nagy kedvenceim lettek, főleg úgy hogy az aljukat igen nehéz leszedni, így biztosan nem kerül ki belőlük az apró idő előtt:)

      Törlés
  2. A két persely a legjobb, de persze mindegyik aranyos, szép és kedves ajándékok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Látom a persely lett mindenki kedvence^^

      Törlés
  3. Igen, azok a perselyek nagyon cukik ^^ De nekem az idézet is tetszett, habár nem tudom honnan van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Az idézet a Shrekből az angyalból van,Szamár meséje:)

      Törlés