2014. január 20., hétfő

100 kérdés TAG: 11- 20-ig

Jöjjön a TAG folytatása. Hát ez elég rövid lett:)

11. Hány gyermeket szeretnél, miért?
Szívem szerint annyit amennyit lehet. Az álmaimban 4 fiam és 2 lányom volt:) De sajnos ez csak álom.
Lehet, hogy csúnyán fogalmazok, de egy gyereket sem olcsó felnevelni, s inkább annyi legyen amennyinek biztosan megtudok adni mindent ahhoz, hogy jó esélyekkel indulhasson el a világba. De egyet legalább szeretnék.

12. Szereted az állatokat?

Igen:) Szerintem nincs is olyan állat a rovarokon és a pókokon kívül amit ne szeretnék. Zsolti mindig azt mondja, hogy kész állatkertet gyűjtenék magam köré, ha lenne rá lehetőségem:) Majd ha sikerül saját kertes házat venni akkor szeretnék kutyust és cicust. tumblr_mz8oso6JAI1rppsk3o1_500

13. Mi a szubjektív véleményed a Környezet szennyezésről?
Rossz dolognak tartom. A magam részéről megteszem amit lehet, de sajnos az édes kevés. Mindenkinek össze kellene fognia annak érdekében, hogy a bolygónk még sokáig megmaradhasson olyannak amilyennek szeretnénk. Bár már egyre inkább látszik, hogy rettenetesen nagy károkat okoztunk már eddig, amiket már  nem lehet visszafordítani.

14. A világvége szerinted eljön?

Egyszer biztosan. Mindig azzal szoktunk viccelődni anyuval, hogy majd jön a Holnapután (a Jake Gyllenhaal-os katasztrófafilm).

15. Van jogsid? Ha nincs, szeretnél? Mikor?
Nincs. Megpróbáltam már, de nem sikerült. És az az igazság,hogy egyenlőre nem is akarok.  Nem vonz a sok hülye autós közötti közlekedés.

16. Kit szeretsz a legjobban a világon, és miért? Van ilyen ember?
Nem tudok egy embert mondani, mert egyszerűen lehetetlennek találom. A szüleim és a Zsolti jelenleg a legfontosabb a számomra. Hogy miért? Hát mert a szüleim a szüleim, én imádom őket, akkor is ha  veszekedünk. Zsolti meg a párom, ha nem szeretném nagyon, akkor nem lennék vele együtt.

17. Gyerekkorodban gyűjtöttél valamit? Ha igen mit?
Te jó ég, hogy mennyi mindent. Matricákat, kártyákat, kinder figurákat, pokemon tazókat, akkor azokat a pörgetős bigyulákat, a különleges radírokat, dinókat, színes tollakat, köveket, Garfield újságokat és minden cuki dolgot. tumblr_my3fgmx7gt1rkx0yzo1_500

18. Facebook avagy Tumblr? Miért?

Facebookot használom inkább. Ott szoktam beszélgetni 1-2 ismerőssel, mert nem mindegyikük használja azt a csevegőt amit én:) G-Talk for ever:P De nem érzek késztetést rá, hogy rajta lógjak.
A Tumblr meg csak akkor kerül elő, ha gifeket vagy képeket keresek a bejegyzésekhez.

19. Tégy úgy mintha egy állás interjún lennél, írd le hogy viselkednél, és egy párbeszédet. Milyen ruhában jelennél meg?
Hát még életemben nem voltam hivatalos állásinterjún. Az összeállítás fekete szövetnadrág, fehér ing, alatta fehér ujjatlan póló (nem vagyok hajlandó fehér inget felvenni e nélkül, és egy fekete kosztümkabát, valami kényelmes fekete cipő ami illik az alkalomhoz. S mivel ideges lennék már csak azért is mert kényelmetlen a ruha, na meg izgulnék is így tuti, hogy valamit elszúrnék. És a többit majd akkor, ha sikerült állást is találnom:)

20. Van olyan dolog amire büszke vagy? Mire?
Büszke vagyok arra, hogy…
Fél óra múlva: Arra, hogy …
Egy óra múlva: Hát arra, hogy… áhh hagyjuk.

7 megjegyzés:

  1. Tazó :D Nekem még meg vannak valahol, múltkor nézegettem is őket :) Mennyi chipset megzabáltam pár ilyen kis mütyűrért :) Emlékszel még a Pupákokra? Azokat is gyűjtöttem, nagyon kis cukik voltak :)
    A világvége nyilván eljön, bár a Föld vége, vagy tényleg a világé? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huu tényleg a Pupákok:D Ki is menetek a fejemből, pedig abból is volt pár darab:) Nekem is megvannak még fent a padláson:) De amúgy én tuti nem ettem meg annyi chipset mint amennyi ilyen mütyüröm van. Vagyis hát nagyon rémlem :D
      Igen jó, s elgondolkodtató a kérdés! :)

      Törlés
    2. Cserélgettem én is, meg volt amibe 3-4 ilyen kis Tazó volt, de volt hogy kiszórtam és megették a galambok mert annyi chipset egyszerre nem bírtam megenni :D

      Törlés
  2. Tetszettek a válaszok. :)
    Főleg az utolsón mosolyogtam, mert mire kiszenvedtem az én válaszom, ezeken végigmentem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Hirtelen és töprengve se nagyon jutott eszembe semmi:)

      Törlés
  3. Kinderfigurák......de szerettem őket. Kiöntöttük a szoba közepére. Beállítottuk a stoppert 1 perce és gyorsan ki kellett kapkodni ami kell utána pedig cserélgettük. Mennyi mennyi emlék. Minden félét gyűjtöttünk mi is. A rágóból a tetkókat, radírok még most is vannak valahol....szalvéták... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szalvétákon kívül én is nagyon sok mindent, de szerintem mindegy gyerek átesik ezen. Mondjuk most felnőtt ként se tudok ellenállni az aranyos dolgoknak:)

      Törlés