2014. január 28., kedd

100 kérdés TAG: 21-30-ig

Hoztam a következő részt :)

21. Van olyan dolog amit megbántál? Ha igen miért, ha nincs miért?
Vannak, de még mennyi. Felsorolással se végeznék a mai nap alatt. Szerintem mindenki követ el hibákat, amiket később nagyon megbán. Előfordul, de meg kell tanulni élni velük, mert változtatni úgyse lehet rajtuk, így hát nem is érdemes ezen rágódni.

22. Humán vagy reál beállítottságú vagy?
Nagyon nehéz kérdés. Egyrészről humán, mert szeretem az irodalmat, szeretek az életről gondolkodni, érdekelnek az emberek érzései, gondolatai.   Másrészről reál, mert szeretem a fizikát is szigorúan elméleteken agyalva és nem komolyan, meg az infót. Az infó nyomatékosan:) Szóval nem skatulyáznám magam be se ide se oda.

23. Jártál zene iskolába? Milyen hangszeren szeretnél játszani?
Nem jártam, sajnos. Bár ez inkább a tanárok szerencséje, mert bot fülem van. De zongorázni nagyon szeretnék megtanulni ennek ellenére. Még az is elég, hogy csak nyomogathassam a kis gombjait. Egyik vágyam, hogy egy szárnyas zongorám lehessen a nappalimba. Bár eléggé drága disz lenne…szabom

24. Mi az a 10 dolog, amit mindennap megteszel, az alap dolgokon kívül?
- Háromszor nyomom le az ébresztőt mielőtt felkelek, így igaz hogy fél órával előbbre kell állítanom az ébresztőt, de valahogy így nekem könnyebb.
- Miután felébredtem elgondolkodok az álmomon, hátha valami mély értelmet találok mögötte, szerencsére a legtöbbre emlékszem.
- Végignézem az egyre csökkenő virággyülekezetem, sajnos januárba 2 társat sirathattunk. (Mikey a mikulásvirág és Rózsi a rózsa, de az ő halála nagy rejtély)
- Ha még itthon vagyok akkor olyan fél 9 felé ebédelek, és csak ezután megyek suliba. Ha nincs suli, akkor nincs időhöz kötve az étkezés.
- Aputól megkérdem, hogy ki e kísér a kutyusokkal az állomásra. Legtöbbször igennel válaszol szerencsére.
- Torna és szobabiciklizés közben legtöbbször főző műsort nézek. Nigella Lawson műsora a kedvencem. Jó nem minden nap csinálom a tornát…
- Olvasok, van amikor többet van amikor kevesebbet.
- Reggel végiggondolom a tennivalókat, majd este nyugtázom, hogy megint mennyi minden maradt ki.
- Bebugyolálom magam a fekete, puha takarómba és beülök végignézni a számomra fontos honlapokat, blogokat és válaszolok az üzenetekre.
- Megnézem az éppen aktuális sorozataim legújabb részeit

25. Hol tartanád álmaid esküvőjét? Hova szeretnél nászútra menni?
Egy erdő mellett, egy kis pici templomnál. Mi ketten a párommal, a szülők és testvérek, a két tanú, meg a nagyon szűk család. Olyan 30 ember maximum.
Nászút haza a saját házunkba:) De ha lenne pénzünk utazni, akkor Splitbe vagy Finnországba.

26. Ha 1 napig azt tehetnéd, amit akarnál/szeretnél, mi lenne az?
Nehéz kérdés. Leginkább az egész nap aludnék válasz felé hajlok, de a másik felem meg inkább Zsoltival töltené a napot. Szóval befektetném az ágyba laptoppal az ölébe és mindet az éjjeliszekrényre pakolnék amire csak szüksége lenne, majd hozzábújnék, és aludnék egész nap:D tumblr_mzu6jwEMpR1rk5x14o1_500 27. Kinek a bőrébe bújnál szívesen? (híresség)
Lana Del Rey lenne a választásom. Annyira gyönyörű nő, és a hangjába szerelmes vagyok. Az ajkai pedig olyan gyönyörűek.
28. Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
Író, költő s hadvezér. Na jó viccet félre téve, vasutas, állatorvos, énekes, pszichológus, szakács, cukrász, pék, játékfejlesztő. Elég rövid a lista :)

29. Mi a véleményed a drogokról?
Káros, akárki akármit is mond. Felesleges, mert a bajok ugyanúgy megmaradnak, maximum ideig óráig felejtődnek el. Az euforikus érzésért meg szerezzen magának nőt/ pasit az ember. És azok akik ilyen szerekhez nyúlnak számomra akaratgyenge, jellemtelen emberek. Na jó egy kivételem van, de őt sem értem meg azért amiért ilyen szerekhez nyúl.

30. Mit gondolsz a bántalmazásokról?
Borzalmas dolognak tartom mind a lelki és testi bántalmazást.

8 megjegyzés:

  1. A Nigella Lawsonos részen erősen felröhögtem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) De annyira jókat főz^^ Örülök, hogy sikerült megnevettetnem:)

      Törlés
  2. De irigyellek az is-is agyadért :D bár tudnám a reált, mondjuk abból is azt tudom ami érdekel :) Nálunk nagyon nem jól tanították a matekot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A matekot én is gyűlölöm, annyi amennyi feltétlen kell a mindennapi élethez az megvan, a többit meghagyom az okosoknak. Középiskolában velem is megutáltattak sok tárgyat, közöttük volt az első helyen a matek...

      Törlés
  3. Imádom / imádtam a fizikát. Abból mindig kitűnő voltam, matekból meg katonás (1,2)
    Író, költő s hadvezér… na, ebből kettő a mai napig, és nem a költő. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak addig szerettem, míg nem kellett sok képletet használni. Míg 1-2 kellett csak addig szerettem.
      A matek nekem is katonás volt, mondjuk azon mindig meglepődtem, hogy egyszer sem buktam meg belőle.
      Remélem sikerülni is fog neked! Bár a hadvezér necces, de szerzünk neked, egy békés csapatot:)

      Törlés
  4. Az esküvős témában nagyon egy húron pendülünk. :)
    A fehér ruha meg legyen de nem kell nagy hacacáré! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Fehér ruhát én is szeretnék bár nagyon drágállom az árukat, kölcsönzőset meg nem szeretnék. Mert ahogy ismerem magam tuti valami menthetetlen folt kerülne rá:)

      Törlés