2014. január 5., vasárnap

Hónapok óta őrizgetett mozdonyos képek

Még a 2013-as év utolsó 3-4 hónapjában készültek ezek a képek. Hát nem mondanám, hogy profik, de számomra megfelelők. Olyan én félék:) A képek nincsenek szerkesztve, mindössze a nevem írtam rá, és a mozdonyvezetők arcát retusáltam ki. 
A képek 90 százalékán a 014-es Gigant van, mert mikor cukorrépáztak, szinte minden nap belé botlottam:)
Ha kinézek az ablakomon, ez a látvány tárul elém, itt épp a 014-es cukorrépázik:V63-014 (1)Na jó, azért télen, mikor a dér és a köd átveszi az uralmat a tájon sokkal szebb. Na de ezt mobillal lehetetlen szépen megörökíteni.
Másnap azért közelebbről is megismerkedtünk:V63-014 (2)Még jó, hogy ismernek az állomáson, mert a 2. vágányon feltűnő jelenség lehettem, miközben a sorozat készült:)V63-014 (3) A 17-es Nohab is megtisztelt minket a jelenlétével, bár sajnos csak Fehérváron sikerült összefutnunk egy gyors találkozásra, de sajnos nem a legjobb lett a kép:M61-017M62 306 és 316. Apuval imádok beszélgetni a Szergejekről, sokat vezette őket, és mindig van valami érdekes története hozzájuk:2013-10-02 16.41Aztán egy újabb 014-es kép. Itt éppen kutyus sétáltatásból hazafelé menet futottunk össze:V63-014 (4) Na ez a találkozás is szép  volt a 029-essel. Épp a Maestral, elnézést most már Agram (fujj újra elnevezések, miért nem jó mindent olyan néven hagyni amilyen eredetileg volt) járt be a 3. vágányra, és nekem arra kellett felszánom:D Szóval gyors futás ki egy fényképért, majd futás a kerítés végéhez, átkeveredés a másik peronra és odafutni az utolsó kocsihoz:D De elértem^^V63-029És a végére hagytam azt a képet, ami számomra az év legjobban sikerült képe lett vasút témában, mármint az általam készítettek közül. Ugyanis ez az első képem, ahol végre sikerült mozgó járművet elmosódás, bemozdulás nélkül megörökítenem:D Tudom, ferde, meg belelóg a kis váró bódé teteje, meg az idő is borús volt, de imádom ezt a képet:)V63-015

6 megjegyzés:

  1. A vasutas álom :) Remélem tényleg valóra válik, látszik hogy rajongásig szereted ezeket a masinákat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen:) De ez még a jövő titka, viszont mindenki le akar róla beszélni:)

      Törlés
  2. Nahát! Csak nem a vasút mellett laksz? :) Kb. ezt látom én is ha kinézek az ablakon, férjem tősgyökeres vasutas család sarja, mindig mondja is mi megy el éppen mellettünk, de én sose tudom megjegyezni. :/ Fotózni viszont imádok és szoktam a vonatokat is vadászni, főleg a Sisi-s tetszett nagyon, de mindenki furcsállotta a dolgot, így próbálom visszafogni magam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, itt lakom mellette. Hát én is vasutas család sarja vagyok ^^
      A Sisi valóban gyönyörű, s le a kalappal azok előtt akik kitalálták, hogy legyenek matricázott taurusok :)
      Hát a közvetlen környezetemen kívül engem is dilisnek néznek, de ez van, szeretem őket:)

      Törlés
  3. Nagyon jók lettek a képek!
    Én imádok vonatozni, de igen ritkán kerül rá a sor. :)

    VálaszTörlés