2014. január 4., szombat

Pár kép a karácsonyról és az újévről:)

Az éve első bejegyzésében mutatnék pár képet, amik karácsonykor saját lustaságomból nem kerültek ki, és hát mivel azóta eltelt az újév is így úgy gondoltam a kettőt összevonva lesz egy vegyes képes bejegyzés:) 
Először is pár karácsonyi kép:
A sütik:Dkarujkepek (4)karujkepek (2)A zserbót megint nem sikerült szépen egyenletesen megtölteni. De a csoki máz a tetején tökéletes lett:D És finom is volt:)
karujkepek (20)Karácsonyi pogácsák:)  Hát kicsit eldeformálódtak de ez nem jelentette hátrányukat:) Főleg az elefánt formájú nézett ki furcsán:)karujkepek (21)Zsolti linzermacija, aki nem maradt nemtelen:) karujkepek (22) Szintén Zsolti alkotása a linzerszörny. karujkepek (16)Még a mamáé volt ez a disz. Jól biztonságba helyezve került fel  a fára.karujkepek (17)A csúcsdísszel már nem mertem kockáztatni. Csak a fénykép idejéig került fel a fára.karujkepek (3)Anyuék fája. Így két kicsivel sokkal kényelmesebb volt a karácsony. El lehetett rendesen férni a konyhába, és nem volt útba a fa. Ha a konyhapultra került akkor nekünk volt útba főzésnél, ha az asztalra került akkor meg apa nem látta a TV-t a konyhából és azért volt útba:) Csak a fenyő illata hiányzott, de a rendes fenyő nem.látékpMondtam, hogy betelt a könyvespolcom:) Mondjuk nem sokat kellett gondolkodnom azon, hogy a Rule-t hova fogom kirakni. Ha a székemből felnézek rögtön ez a látvány tárul elém:) Még mindig belevagyok esve ebbe a borítóba:)karujkepek (5)Zsoltiék hatalmas karácsonyfája. Annyira jó illata volt, és ezek a színes égők is annyira jól néztek ki. 2013-12-31 16.48.00Zsolti a sötétségben. Íme valóban él xD  Szeretem ezt a képet, mert olyan jól látni a helyes (nem gyönyörű, ő kikérte magának) fejének vonalát:) A kis cuki fülecskéjét is ki lehet venni ha nagyon figyelünk^^ Nem valami jó kép de a kis Solától ennyire tellett. karujkepek (6)  Shrek süti. Isteni finom! Daráltkeksz az alapja.  Levivel (Zsolti öccse) eléggé rájártunk, de egyszerűen annyira finom volt.karujkepek (8)  Korhelyleves, mindenkinek meg kell kóstolnia. karujkepek (11)Némó kutyus olyan szépen leült, és egy irányba tartotta a fejét, gondoltam lefényképezem, erre Levi elkezdett valamit magyarázni és belelógatta a pappírját. De ha a papírt leszámoljuk igen jó, éles kép lett volna:)karujkepek (7)Blankoztunk, és értek a csúnya szavak is. Hát Zsoltival összehoztunk egyet:D Levi csak röhögött rajtunk:) Levi meg lebuktatta magát, ő rakta ki a Gerám szót. Hááát most már tudjuk, hogy neki van egy Gerája^^ (Gera Zoltán, focista) Itt nagyon jól megtöltöttük a táblát, többet nem sikerült ennyire:(karujkepek (12)Ildi nénitől is kaptam ajándékot, aminek nagyon örülök, mert egyáltalán nem számítottam rá.karujkepek (13)Ő Vlagyimir, a kiscica. Röviden csak Vlagyi, amiből Zsolta rögtön Gagyit csinált. Pihe puha, aranyos kis szőrgombóc:) A bundája teteje vörös csíkos, de az alján sima fehér^^karujkepek (14)Kaptam még egy narancsos fahéjas illatgyertyát is, és azon nevettünk hogy rokon lelkek vagyunk, mert én is gyertyát vettem az ajándékok mellé:)

9 megjegyzés:

  1. Az a maci!!! XDD Küldtem egy pacsit Zsoltinak :D
    A többi süti is nagyon guszta, meg szépek a fények a fán, ééés ugyanilyen cicát vettem régen Viktornak, csak az fehér volt teljesen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átadom, a küldeményt:)
      :) Lehet, hogy rokon cicusok:)

      Törlés
    2. Köszönöm a pacsit, tudtam én hogy van aki értékeli a művészetet :D

      Törlés
  2. Annyi kép van az ételekről, hogy megéheztem... :D Az a shrek-es süti jól néz ki :D Vlagyimir cica meg igen cuki :D

    VálaszTörlés
  3. Az a maci nagyon kész! Jó látni a kreatív őrülteket a világban. :D
    A többi süti is jól néz ki (mentem bűnözni), meg a kis fák is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ne is emlegesd a bűnözést, még mindig van itthon süti^^

      Törlés
  4. A nemtelen linzermaci nagyon "állat" lett :D :D
    Így ebéd előtt azért szívesen végig enném a sütiket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszik:)
      Így visszanézve, én is megkívántam egy kis sütikét, de nem szabad:(

      Törlés