2014. január 22., szerda

Warcraft Napkút trilógia és Legendák képregény sorozat

Ha már úgy döntöttem, hogy írok a Warcraft-os könyvekről, akkor illene picit írnom a magyarul kiadott képregényekről is. És egyben elárulom azt is, hogy ez az 5 kis könyvecske az egyetlen képregény besorolású mű a polcomon:) Sőt az első ilyen vásárlásom is ezek közül volt. Igen, sok elsőm kötődik hozzájuk, mert az első Warcraft-os tárgyam is az egyik könyv volt. Na jó, egyszerre volt egy pólóval. De úgy emlékszem  a képregényt egy standdal előbb vettem meg:)
Előre is elnézést, hogy a skennelt képek közepe el van csúszva, de nem akartam megtörni a könyveket. És feliratoztam a képeket:)
Napkút trilógia sorban
Napkút- trilógia:A történet arról szól, hogy Kalecet egy csapat sárkányvadász elkapja és csapdába esik. Súlyosan megsérül, de szerencséjére egy fiatal,gyönyörű nő a segítségére siet. Hazaviszi magával a sérült sárkányt (emberi alakjába változott), és elrejtik az utána kutakodó törpök elől. Mint kiderül a fiatal kék sárkány, Kalec azt a küldetést kapta, hogy nézzen utána a mágikus erőben tapasztalt különös fellobbanásnak. Aveena-t elrabolják, és innen történnek az izgalmas, érdekes és meglepő dolgok:)KalecgosElső rész - Sárkányvadászat :Első és szerintem egyik legfontosabb dolog, hogy gyönyörű a rajzolása. A történet nagyon jó, izgalmas. Nagyon jó felvezető kötet lett.
Anveena  ismerős volt már az elején, de nem esett le a végéig, hogy én hol is találkoztam már vele:) Kalec egyik örök kedvenc karakterem, szóval külön öröm volt, hogy olvashattam róla.   Kalec és Aveena találkozása  Második rész- Jégárnyak:A könyv elején van egy nagyon jó kis összefoglaló az előző részben történtekről, aminek én nagyon örültem amikor először megvettem, mert sajnos nem sorba jutottam hozzájuk. :) A rajzolás itt is gyönyörű panasz sem lehet rá! Izgalmas volt, és érdekes. A zombik rajzolása nekem nem tetszett nagyon, mert túl aranyosak voltak számomra, lehettek volna durvábbak is.Tyrygosa és Jorad, a másik oldalon KalecHarmadik rész- Szellemföldek:
Itt  is van egy nagyon jó kis összefoglaló az előző kötetekben történtekről. Szintén nagyon szépen megrajzolt. Az izgalmak fokozódnak, megismerünk egy újabb nagy nevet, vagyis hát számomra nagy nevet, akit én huu lehet hülyén hangzik, de tisztelek:)  És egy régi ismerős is felbukkan Richard A. Knaak Halálszárny című művéből, meg az Ősök háborújából:) Kiderül, hogy mi is zavarta meg a mágiát, és minden helyre rázódik. Egy nagy nevet viselő elf nő, és sok mindenki a másik oldalon:)
covers_81244Legendák 1:
4 különálló történetet tartalmaz a könyv. Valahogy annyira ez nem ragadott meg. Nem azt mondom, hogy rossz volt, csak valahogy belőlem nem váltottak ki olyan nagy érzelmeket.
1. Bukottak: Még a  Napkút trilógia című képregény sorozatban ismertük meg a történet főszereplőjét Trag-ot. Remélem az élete valamelyes jobbra fordul, mert szegényt még a saját népe is halálra ítélte volna. Nekem kicsit túl sötét volt a rajz, de szép.
2. Az utazás: A kedvenc történetem a négy közül. Olyan nehéz egy képregényről írni:) Jó volt mind a történet, mint a rajzolás. Különösen tetszett a night elf úriember:)
3.Hogyan szerezzünk barátokat: Hát nem volt valami nagy történet, a rajzolása tetszett.
4.Tisztességes csere: Jó történet, van mondanivalója, de a rajzolás valami borzalom. Van pár rajz, amin az orknak nem a szájából nő ki az agyara, hanem mint ha a bőrén áttörve nőtt volna ki. Értem én, hogy távoli kép, de megérte volna jobban kidolgozni.


Legendák 2:covers_114341
Egy aranyos kis képregény,szintén 4 darab különálló történettel.
1. Félelem: Trag az élőholt tauren története folytatódik, s kalandos útja során találkozik a nagy ork sámánnal Thrall-lal.  Az ork elmeséli életét, és segíteni próbál Tragnak. Érdemes volt elolvasni, mert például én nem tudtam, hogy Taretha már rég meghalt. A rajzok szépek voltak, bár én egy kicsit durvábbra, rémisztőbbre rajzoltam volna Thrall-t, elvégre ork, legyen ijesztő.
2. Harcos megosztottan: Lieren és Loania története nagyon szép, de sajnos tragikus. A rajzolása nagyon szép, a karakterek szemeinek rajzolása különösen megfogott.
3. Hosszú az út: A tauren Gova és a kis gnóm Sanya története elég vicces. A nagy tehén és a kicsi gnóm:D Van is egy kép benne, direkt ezt mutatva, nagyon vicces:) De hiába a nagy ellentét, jól összebarátkoznak és teljesítik a küldetésüket. Ez a történet tetszett legkevésbé. A rajzolás szép volt, de semmi extra.
4. Családi értékek:Az ork Thüzesvérű Dzsaruk és a kis draenei Lína megható, szívet melengető története. Ez a legkedvesebb legendák történetem. Annyira szép, és és hihetetlen. Még abban az időben játszódik mikor Draenor egyben volt, az orkok ekkor ittak az Újjászületés kelyhéből, és nekiestek a draenei népnek. (Igen, nem véletlen olvastam újra, abban az időben játszódik mikorra az 5. kiegészítő visz vissza minket.) Meg hát az aliban a kedvenc karakterem a draenei :)
Sajnos több magyarul megjelent képregényről nem tudok.

3 megjegyzés:

  1. nemnemnemnemnem akarok könyvtárba menni... ezért nem haladok a betervezett könyvekkel... nem is fogok többet tervezni. :)
    Szemeztem már velük kiállításokon, de a lélek még nem vitt rá, hogy meg is vegyem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én elkezdtem tervezni, de úgy érzem teljesen feleslegesen, mindig van egy két könyv ami befurakszik tervezések közé:)
      Én nem terveztem egyiket sem. Eredetileg animés táska lett volna a legelső árából... de a képregény meg a póló jobban vonzott:D

      Törlés
    2. Szia,HálóZsák.hu-n van jópár ilyen témájú képregény

      Törlés