2014. február 2., vasárnap

100 kérdés TAG: 31-40-ig

31. Melyik álmod vált valóra?tumblr_n08iepN3Qz1rb79deo1_500 Hmm, hát egyenlőre még csak alakulgatnak az utak az álmok irányába. Még messze vannak az álmok beteljesülései, de szerencsére már látom, hogy merre kell mennem, hogy elérjem őket.

32. Milyen zenei műfajt szeretsz, és miért?
Mára már eljutottam odáig, hogy nem tudom magamat zeneileg behatárolni. Ha rossz kedvem van akkor jöhet a jó hörgős, visítós, kemény rock. Ha jó és semleges kedvem van akkor jöhet bármi, bár akkor ritkán hallgatom a zúzosabb rockot.
Viszont van amit soha semmilyen esetbe se szeretek hallgatni a mosógép zene, és a rap (bár van 1-2 kivétel de az nagyon ritka). Gondoltam, pár kedvencet belinkelek. Ezekből Leandert kihagytam, mert aki olvas az tudja, hogy fanatikusan szeretem a zenéjüket:)


Már jó ideje ez a Quimby szám az ébresztő hangom:)
És passz, hogy miért nem akarja középre tenni a többi számot.S

33. Mi a márkás dolgokról a véleményed? Te is vásárló vagy, vagy beéred az olcsó dolgokkal?
Nem vagyok nagy márka mániás, és nem is hiszek abban, hogy megérné márkás dolgokat venni. Főleg nem cipőben, azokban a nevenincseket jobban szeretem, mert ugyanolyan gyorsan szétmennek mint a márkásak, csak azokért a 2-3 ezret nem sajnálom.
Na jó, farmernadrágokért képes vagyok nagyobb összegeket kiadni. De másért nem nagyon, jó nekem az olcsóbb verzió.

34. Pesszimista vagy optimista vagy?
Pesszimista. Így ha nem sikerül valami, akkor nem tör le annyira, de ha sikerül akkor a világ boldogja leszek. Mondjuk már hozzászoktam, hogy a legtöbb dolog amibe belevágok, az úgysem sikerül.

35. Mi a legnagyobb félelmed? Fejtsd ki!
Az hogy nem tudok megfelelni a szüleimnek, és a páromnak. Szeretném azt, hogy tökéletes legyek nekik, és hogy boldoggá tehessem őket. Bár tudom, hogy mindegyikőjüknek megfelelni nem tudok, és nem is jó ha megváltozom másokért. De egyszerűen ettől félek a legjobban.
Természetesen félek attól is, hogy elveszítem a szüleimet, ami sajnos egy természetes folyamat, és megfog történni. Akármennyire is félek tőle.

36. Jelentkeznél valóság showba? Miért?
Eddig nem fordult meg a fejembe, de most hogy mindenhonnan ezt nyomják az ember képébe, egyre inkább elgondolkodtam. Mert egyszerűen egyre hülyébb, butább, agyalágyultabb embereket szednek össze. S az én kis paraszti eszemmel is király lehetnék közöttük.
Na jó ez a vicc része volt. Valóban megfordult a fejembe, hogy közöttük zseni lennék, de nincs (na jó van) az a pénz amiért megtenném, de magamtól jelentkezni soha sem fogok. És hülyék között nem nehéz okosnak lenni, nem lenne igazi kihívás.

37. Említs 5 embert aki fontos számodra, és mond el miért?
Anyu, Apu, Zsolti, Lóránt, Dávid. És miértként legyen elég annyi, hogy szeretem őket, mert sokat tettek azért, hogy szeressem őket. Anyu és Apu meg még  ráadásul a szüleim is, és akármi is történik mindig szeretni fogom őket.

38. Tél vagy nyár? 
Fogós kérdés. Ha muszáj a kettő közül választani akkor tél. De szívem szerint inkább az őszt mondanám. Imádom az őszi esőket, a színes leveleket, az aludni térő természetet.
railway-autumn
39. Vallásos vagy?
Egyáltalán nem, pedig még általános suliban jártam hittan órára és még vasárnaponként templomba is. De soha nem hittem úgy, ahogy kellett volna. Hiszek valami nagyban aki/ami felettünk áll és dönt, és hiszek még jó sok mindenbe, de vallásos nem vagyok.
Úgy mondanám inkább, hogy a vallási nézetem eléggé egyedi.

40. Egyenes vagy göndör haj?
Egyenes van, egyenest is szeretnék. Néha elgondolkodtam, hogy jó lenne a göndör, de túl sok macera lenne vele. Így is van, hát még ha nem lenne egyenes.

4 megjegyzés:

  1. Anyukámnak göndör haja van, mondjuk ő nem kínlódik vele sokat :) De lehet azért mert hosszú, a rövid göndör kezelhetetlenebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ebben a részében nem vagyok otthon, de amiket szoktak mesélni a göndör hajúak, az számomra nagy macera:)

      Törlés
  2. Zenei ízlésedet osztom, a vallásom (ha van), akkor egyedi, és szintén ősz típus vagyok. :)

    VálaszTörlés