2014. február 10., hétfő

100 kérdés TAG: 41-50-ig

41. Van párod? Ha igen, meséld el hogy jöttetek össze. :)
Hát ez ez szép hosszú mese. Már régen egyszer leírtam a teljes történetet, akit érdekel itt elolvashatja.
Röviden tömören, mind a ketten egy szerveren  Word of Warcraftoztunk, ő elhülyülte a tankolást, állandóan rajtam voltak a mobok. Ezért beolvastam neki, aztán elkezdtünk beszélgetni, és rajtam maradt:) Egy gyönyörű 13.-án mely péntekre is esett találkozunk, és én belészerettem. Nem tudom, hogy ő mit érzett, de én akkor tudtam hogy szeretném őt, bár nem hittem, hogy még találkozni szeretne velem.
Tureldk (Zsolti) és Kiskem(én) Tureldk (Zsolti) és Adrian (én)

42. Mi volt életed legromantikusabb pillanata?
Huu, nehéz kérdés. Az az igazság, hogy Zsolti nem nagyon szereti a romantikus, nyálas dolgokat, így én minden egyes ilyen jellegű megnyilvánulását a legromantikusabbnak érzek. Például, mikor megbeszéltük, hogy most nem lesz Valentin napi ajándékozás, erre meglepett Micivel és Rózsival. Vagy mikor csak úgy beállított egy cserepes Leanderrel. Meg mikor azt hittem, hogy elfelejtette, hogy Leander koncert lesz Győrbe, közben meg már rég megvette a jegyeket:) És mikor egyik este beállított hozzánk anélkül, hogy szólt volna róla, és átadta az ajándékát, és másnap reggel ment is haza. Meg majd elfelejtettem mikor elázva (na nem az esőtől) feltekert a Győri albérletemig és az ajtóban állva azt nyögte ki, hogy nem tudja, hogy került ide, de ha már itt járt gondolta megnéz, és megy vissza a koliba. Hát nem ment vissza  a koliba, csak másnap reggel:) Mikor lent a Siófokon, a Balcsi parton ücsörögtünk, beszélgettünk és néztük a vizet. Vagy mikor találkozásunk kezdetén minden nap este felhívott, mikor nyaralni mentek. Na meg az első csókunk. A romantikus megszólalásai, mondatai, “versei”. Sajnálom, de nem tudok csak egyet kiemelni, mindegyik életem legromantikusabb pillanata.

“Lehet hogy nem vagy egy top modell, lehet hogy nincs szuper agyad de szeretsz és ez ezeket kiváltja bőségen
szeretlek Viki”
tumblr_n0kyeyph4Y1t6bh5fo1_500 43. Szereted a sportot?
Persze, azt amiben kattintani kell. Még az Olimpiai játékokon is részt vettem,csak épp gép előtt :D
Na jó viccet félre téve. Szeretek focizni, olyan kis lightosan. Ha sportnak minősül a bicikli, akkor biciklizni is szeretek, de csak társasággal. Sajnos az alvást még nem nyilvánították sporttá, így azt nem sorolhatom ide.

44. Írj 20 nem általános dolgot magadról.
- Már nem tudom, mit nem írtam még le magamról, ami esetlegesen érdekes is lehet. Szerintem már mindent kilőttem.
- Imádom a gumicukrot, bár mindig megfájdul tőle a hasam.
- Annak ellenére, hogy nem szeretem a kártyajátékokat, a makaót és a HS-t nagyon megszerettem.
- Utálom teljesen besötétíteni a szobát, mert akkor reggel fel nem kelek az ébresztő órára sem.
- Szeretem a hegeket, és foltokat az ember bőrén.
- Szeretnék hegtetoválást, na de nem kell nagy és bonyolult mintára gondolni.
- Vonzódom a testmódosításokhoz.
- Imádok a vonaton aludni.
- Még mindig emlékszem az álmaimra legtöbbször.
- Utálom azokat a kérdéseket, amikben magamról kell összeszednem érdekes dolgokat.
- Sokszor úgy érzem, hogy ha egy nap 48 órából állna, akkor se lenne elég mindenre.
- Imádom az MMORPG-ket. Bár nagyon válogatós vagyok ezen a téren… mindig az jön ki, hogy jó – jó de a WoW jobb.
- Rendetlen vagyok. Anya mindig meg is szól, hogy milyen kupi van a szobámba, de a zseni eligazodik a káoszban is, főleg ha ő teremti.
- A legrosszabb házimunka számomra a mosogatás.
- Imádok csomagolni, bár kézügyességem nincs hozzá. De dupla lelkesedéssel pótolom annak hiányát.
- Vörös áfonyával nekem bármit el lehet adni. Imádom.
- Étkezés és torna közben legtöbbször főző műsort nézek.
- Szeretnék egy Csehszlovák farkaskutyát, ha meglesznek egyszer a tartásához szükséges feltételek.
- Szeretem a lazacot és a kaviárt, nagyon finom dolog.
- Utálom a sört.tabc stone vertical epic
45. Melyik országba jutnál el szívesen?
Finnország, Svájc, Új-Zéland, Japán

46. Sorolj fel 10 jó tulajdonságod. +1et a neved kezdőbetűjével!

- romantikus
- álmodozó, bár ez nem tudom hogy jó e ide, talán inkább már negatív
- megbízható
- toleráns
- gondoskodó
Nem is gondoltam volna, hogy ennyire nehéz 10 jó dolgot összegyűjteni magamról…
Majd 1 óra ücsörgés után bevontam Zsoltit is, hogy segítsen jó tulajdonságaim összegyűjtésében.
- cuki, aranyos
- együttérző
- +18-as megjegyzés
- ?
- ?
+1: - ?
Komolyan nem tudok többet, sőt még v betűvel kezdődőt se.

47. Sorolj fel 10 rossz tulajdonságod. +1et a neved kezdőbetűjével!

- hisztis olyakor nagyon is
- túlságosan aggodalmaskodó
- ingadozó hangulatú
- bizalmatlan
- makacs
- lusta
- túl érzelmes
- pesszimista
- bosszúálló (piszkosul jól fognak az átkaim)
- feledékeny
- félős
- naiv
+1: - (örök) vesztes
Na itt még túl is teljesítettem a kérést.

48. Mennyire jellemző rád a neved?
Semennyire. A Viktória név győzelmet jelent, én pont ellentéte vagyok ennek, az örök vesztes. Néha olyan mint ha a saját nevem gúnyolódna velem.

49. Hisztizel ha meglátsz egy pókot a falon?
Igen, de már szerencsére fejlődöm, és ha nem számíthatok segítségre, akkor tudom mit kell tennem, hogy veszélytelenné tegyem a szobát. Jó tudom, elvileg jobban félnek tőlem, mint én tőlük, de ezt cáfolom. Véres, veszedelmes ragadozók, akik azt várják hogy áldozatuk egy pillanatra félre nézzen, és támadnak is a torkukra.

50. Szoktál “bolhából elefántot csinálni?”
Igen. Néha. Alkalmanként. De van amikor igazam van, és teljesen indokolt.

10 megjegyzés:

  1. De cuki Zsolti :) Úgy örülök, hogy ilyen szép élményben volt részed, vagyis inkább élményekben, olyan jó olvasni az ilyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálad is jó volt olvasni, hogy K. milyen aranyos:)

      Törlés
  2. Én nem imádok a vonaton aludni. Én mindig elalszom. De szerintem bármilyen járművön, aminek monoton a zaja, és ritmikus a mozgása. Elringat. :)
    Vörös áfonyával készítettem karácsonykor gyümikenyeret.
    V? V,v,v,v,v… V.
    Ha a kérdőjelet kiveszem, majdnem vámpírfog. Vonzó, vidám, veszélyes, vezető / vezéregyéniség, vitázó (jó vitapartner). Több nem jut eszembe V-vel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ne lenne kockázatos a vonaton alvás, volt már, hogy a végállomáson keltettek, hogy hát megérkeztünk, én meg pislogtam, hogy hát upsz ebből Pest lett, Fehérvár helyett.
      Hmm, az olykor vidám jó lett volna. Na közelebb hozzád fordulok V betűs jellemzőkért:)

      Törlés
    2. Van nálam valami a számodra. Kukkants be:
      http://tipegozombi.blogspot.hu/2014/02/nem-tudom-mi-ez-de-kaptam-es-most-adom.html

      Törlés
    3. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám:)

      Törlés
  3. Jaj, ezek a romantikus pillanatok olyan édesek és meghatóak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nem is tudom mit írhatnék válaszul. Néha kitesz magáért:)

      Törlés
  4. Nem szereti a romantikus dolgokat? Azért csak van egy pár romantikus mozzanata ahogy olvastam és ezek szerint félre teszi a férfi vagyok, nem nyálgép témát miattad! ;)
    Ne tartsd magad örök vesztesnek. Csak nézd meg az apró dolgokat körülötted és máris máshogy látod a világot. Például ott a Kedvesed..... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,néha félreteszi, és akkor bepótolja a lemaradását:)
      Tudom, hogy ezeknek is örülnöm kell, és örülök nekik nagyon, de ha valami nagyobb kihívás kerül elém azt általában elbukom, hosszú - hosszú ideje, és ezért érzem így ezt.

      Törlés