2014. február 8., szombat

Helyzetjelentés

Huu már jó régen volt, s ebben az évben ez lesz az első:) De annyi minden nem történt januárban. Na jó történtek, de nem igazán jók, és mindemellett elég unalmasan is telt.
De legalább volt idő pár dolgon gondolkodni.

- A suli még mindig megvan, egyre közelednek a vizsgák és egyre jobban úgy érezzük, hogy nem fog sikerülni. Ketten buktak a 13-ból. És még mindig lógok a bejegyzéssel az ott történtekről. Egyszer biztos elkészül.
- Indulunk páran az osztályból egy versenyen, melyen ha jól sikerül szerepelnünk, akkor bizonyos modulokból nem kell vizsgáznunk, hanem automatikusan 5-öst kapunk. Jól esett, hogy osztályfőnök rögtön az elsők közt mondta a nevem.
- Lett egy új levelezőtársam, akivel nagyon jó hosszú, tartalmas, és érdekes leveleket írogatunk. Annyira örülök, hogy megismerhettem:)
- Elég sokat veszekedtünk anyuval és apuval… Egyre inkább nem értem meg őket.
- Úgy döntöttem, hogy amelyik könyvről lehet, hosszabb és több mindenre kitérő értékelést fogok írni. De a 3-4 könyvet egyszerre tartalmazó bejegyzések sem maradnak el, mert van olyan amiről egyszerűen nem tudok egy posztnyi anyagot összeszedni. Na meg amit csak szidni tudok, annak elég kis rész is:)
Ebben a szellemben készült már a Tüskevár is. Mondjuk még egy értékelési rendszert ki kell találnom. És hogy a régieket át írjam e ilyen formába.
- Készült egy olvasási lista, mert pár könyvet újra szeretnék olvasni, s így talán könnyebben fog menni. Nem tudom, hogy ezt bejegyzésbe öntsem e.
- 2 játék bemutatóhoz is megvannak a képek szerkesztve, már csak le kellene gépelnem, ajj a lustaság fél egészség:)
- Megint sikerült bekockulnom, a Hearthstone elvette a fejem. Végül is nem estem messze a WoW-tól, mármint a fejem. :)
- 4 film és 1 sorozat ajánlót is tervezek egy ideje. Szóval várható lesz nemsokára ez is, remélem.
- A decemberi betegeskedés óta teljesen jól érzem magam, csak a bölcsességfogaim keserítik meg néha az életem.
- És elhagytam valahol a kisfésűmet:( Soha nem találok még egy olyan jót.
- Még mindig áll a karácsonyfa az asztalomon. Szerintem még a nyuszika is találkozik majd a fával:)
- Soha nem fogom Zsoltival végignézni a Star Wars-t… Egyszerűen nem értem, hogy nem szeretheti. De nem baj, visszakapja ezt még majd Superman nézés közben. :) De azért szeretem:)
Ja de egyvalamit szeretett benne, az ewokokat.ewok

Hát nagyjából ennyi történt, ennyin gondolkodtam ebben az évben eddig:)

2 megjegyzés:

  1. Az ewokokat mindenki szereti. Én imádom a SW-t. Szerintem az Alien után a második olyan sorozat (természetesen az eredeti hármas), amit megszámlálhatatlanul sokat láttam már. Két kezemen nem tudom megszámolni hányszor. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Alient még soha nem néztem végig cenzúra nélkül. (A kényes részeknél a fejemre emelem a paplant.)
      Szerintem is az eredeti hármas az igazi.

      Törlés