2014. február 9., vasárnap

Pótlás és helyesbítés

Mert Dark Zsoltnak nem tetszett, hogy csak azt említettem meg az előző helyzetjelentésben, hogy az ewokok tetszettek neki, és a hihetetlenül szuper szóvicceiről elfeledkezem. Így hát még mielőtt beveti szuper képességeit, gondoltam kijavítom ezen hibám.

Zsolt: Hogy hívják hogy ha Han egy maga játszik? Han Solo és ha többet játszanak Han Multiplayer :DDDD
Én: ...
Zsolt: Ja és tudtad h Obi-ék hárman voltak testvérek?
Én: Nem.
Zsolt: Pedig azt hittem Star Wars rajongó tudja.
Én: *sóhaj*
Zsolt: Elmondjam vagy nem érdekel?
Én: Mesélj.
Zsolt: Obi One, Obi Two, Obi Threee
*
Zsolti: De azt legalább megoldották, hogy hogyan tudta Leijla hallani Luke-ot. Ötletes volt, mert ugye egy antennára esett az meg fel erősítette ahogy mondogatja hogy Lejlaaaa :P
*
Zsolti: Ja és Luke környezet szennyező, mert a végén elégeti Vödört pedig műanyagot nem szabad :D
           De olyan kis macik kellenek azok annyira cukik.
*
Zsolt: Megvan az egész Star Wars newton 3. törvényét dolgozza fel erő-ellen erő :D
*

Szerintem egyáltalán nem viccesek, és mást inkább nem is fűznék hozzá, csak annyit, hogy Superman sem halhatatlan csak megkell dobni egy kis kavics kriptonittal.

Ui: Nincs harag, azért szeretlek.

7 megjegyzés:

  1. Köszi Drágám, de még annyit hogy ha mélyen mindenki a szívébe nézne el kellene ismernie hogy a Star Wars csak egy 10 perces rövid film lenne. Mivel ha Superman benne lenne akkor fél kézzel leverné az egész birodalmat mire Yoda kityogona a tanácsteremből :D Ettől el tekintve egy korrekt Sci-fi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ".. Yoda kitotyog.."

      Törlés
    2. :) Persze, hogy lassan totyog ki, majd ah a te Superembered is 900 éves lesz, akkor megnézem, hogy fog futkározni. És különben is minek kapkodjon, simán legyőzi:)

      Törlés
  2. Azért a párodat sem kell félteni. :D
    Könnyesre röhögtem magam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy neked tetszett! Úgy tűnik egyedül vagyok, a nem tetszők táborában.

      Törlés
  3. Látom a te párod is olyan szintű poénokkal fáraszt téged, mint az enyém engem :P

    VálaszTörlés