2014. február 28., péntek

Szerencse sütis idézetek

Szeretem nyitogatni a szerencse sütiket, és olyan jó kis idézetek kerülnek belőlük elő. Gondoltam megmutatok párat. A Micimackósat pedig nem tudtam kihagyni:)

“Mi mással is lehetne nyakon csípni a bánatot, bosszúságot, ha nem egy pohár vaníliacukros meleg tejjel? “
Vig Balázs: Három bajusz gazdát keres

“A legjobb ajándékokat nem lehet becsomagolni… mégis megmaradnak örökre.”
Bill Watterson: Bosszú, édes bosszú

“Az embernek kezdetben néha bolondnak kell lennie, hogy a végén bölcs legyen.”
Irving Stone: Van Gogh élete

“Olykor téved az ember. Az teszi naggyá, ha belátja.”
Vavyan Fable: A Halkirálynő és a Kommandó

“– Nem feltétlenül szeretem, amit teszel, téged viszont szeretlek.”
Lilian Verner-Bonds: Színgyógyászat

“– Néha nincs szükség tervekre – mondom. – Nem kell átlátnunk a nagy összefüggéseket.
Elég a következő lépést ismernünk. “
Sophie Kinsella: Kétbalkezes istennő


Tra-la-la, tra-la-la,
tra-la-la, tra-la-la,
pritty, pretty, prütty.
Tra-la-la, tra-la-la,
tra-la-la, tra-la-la,
pritty, pretty, prütty.
Alan Alexander Milne: Micimackó

4 megjegyzés:

  1. Az utolsónak hogy örültem volna. Ez is lehetne a mottóm. :D
    Már tegnap is röhögtem egy sort, csak írni nem tudtam. Nyakig krémes voltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Jó kis mottó lenne, bár nem éppen rövid és velős :D

      Törlés
  2. “– Nem feltétlenül szeretem, amit teszel, téged viszont szeretlek.”
    Ez tetszik most a legjobban!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az egy nagyon szép idézet. :)

      Törlés