2014. február 26., szerda

Valentin nap

Hát ez a nap is eltelt, s bár már rég, még csak most jutottam el odáig, hogy írjak is róla. Jobb később mint soha:)
Én ünnepelem ezt a napot, Zsolti meg a virág és csoki árusok ünnepének tartja. Jövő évben lehet virágot kap, hogy igaz legyen eme állítása :)
Kivételesen nem mondtam neki semmit arról, hogy lesz, sem arról, hogy én készülök. Szóval teljes meglepetés volt számára, és csodák csodájára még én sem kotyogtam ki a titkom, pedig rákérdeztem az ajándékára, csak jól rejtve ^^ Szóval képzeletbeli pacsi magamnak :)valentinnap (2)Mániákus csomagoló lévén próbáltam valami olyat kitalálni, amiről biztosan nem tudja majd kitalálni, hogy mi is lapul benne. Most engem egy kincses láda ihletett meg. Bár utólag rájöttem, hogy a felső doboz alját ki kellett volna vágni, és akkor valóban kincses doboz lett volna. Majd következőre, csak el ne felejtsem.
A kincsesláda 2 dobozból készült. Az alsó egy papírzsebkendős, a felső pedig egy teás. A papírzsebkendős közepén lévő lyukat méretre vágtam, és beleillesztettem a teást, majd ragasztóval papírcsíkokkal és celluxszal rögzítettem. Ehhez a dobozt szépen szét kellett szedni. Aztán az alsó részbe elrejtettem az ajándékot, és összeillesztettem az oldalakat. Szintén ragasztó és cellux segítségével, meg bevetettem a titkos eszközömet a tűzőgépet, és így egy bombabiztos dobozt sikerült készíteni. Meg is szenvedett vele kibontásnál.
Végül a borítás volt a legegyszerűbb, csak ragasztó és tea filter kellett hozzá (a filtereket jó régóta gyűjtöttem már, bár akkor még nem tudtam mire). Viszont a végén jöttem rá, hogy jobb lett volna felülről haladni lefelé, de azért így se lett rossz.
És a sok mellébeszélés után, íme Zsolti második számú hőse, akit most pólóra nyomtatva kapott ajándékba. valentinnap (1)Kicsit azért féltem, hogy majd mit szól hozzá, mert az utóbbi időben sokszor kapott tőlem ruhát. Mondjuk azok Superman mintásak voltak. A méret tökéletes lett, és örült neki:) A felső dobozban pedig csokik lapultak, papírzsepik között, hogy ha esetleg megrázza, akkor se lehessen hallani semmit.
Amire nem számítottam, hogy ő is készül. Na jó a csokis részét elbaltázta, de azért aranyos volt. Mármint a csoki (Mozart golyó volt) finom volt és gyorsan el is fogyott, csak ő elfelejtette és az anyukája vette. Ő meg lebukott a csempészésekor:)
Aztán szombat este fürdés utána az ágyban találtam 2 dobozt, melyek két különböző billentyűzetet rejtettek. Na pont a két szerelmetes végletem volt. Az egyik írógépes beütésű, magasra állítható, és játékhoz tökéletes. A másik pedig laptop billentyűzetre hasonlító kis alacsony, lapos szépség.
Na vagy 2 órát ücsörögtünk ott, mert egyszerűen nem tudtam választani. Szerintem Zsolti ez idő alatt vagy ezerszer megbánta hogy rám bízta a döntést.
Végül a Dell sk-8115 névre hallgató modell jött velem haza, egy szép lapocska kíséretében. Annyira tetszik a K betűje.
valentinnap (3)Maga a billentyűzet kényelmes, és szerintem nagyon vagány kinézetű. Külön csuklótámasztós része nincs, de itt e helyett az alsó billentyűsor lett hosszabbra hagyva, és lekerekítve. Ez nekem nagyon tetszik, és így is igen kényelmes, hiába nem tünik annak.
A billentyűk teteje íves, és viszonylag nagy hely van közöttük, ami nekem tökéletes, mert játék közben könnyebben megérzem, hogy hány billentyűn csúsztattam át az újam és a nagyobb köz miatt kisebb eséllyel sikerül kettőt nyomnom. valentinnap (5)A visszajelző kijelző nagyon tetszik, szép ikonokat válogattak rá, és este se zavaró a fénye. Az üres részeken a felület kicsit érdes,olyan kellemes és jól is néz ki. Külön tetszik, hogy a  Print Screen-t és társait kidobták oldalra, így nem kell fent keresgetni, csak oldalra kinyúlni.
Írásra is tökéletes, bár abból a szempontból, még mindig a laposabb billentyűzetekre szavazok, de ezen se kényelmetlen, és ugyan olyan gyorsan megy a gépelés mint a másikon.
valentinnap (4)Nagyon jó kis billentyűzet, és már csak azt kell megszoknom, hogy nem ragadnak be a billentyűk ezen. A régi már sokat megélt darab, volt már sörrel, ásványvízzel, teával, körömlakkal nyakon öntve.
Na meg külön örömöm, hogy ezen nincsenek gyorsbillentyűk, mert a régén a tálca sarkával mindig sikerült benyomnom valamelyiket (legtöbbször az alvás gombot persze).

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes a kincsesláda doboz csomagolás :)
    A lebukáson meg mosolyogtam egyet :D
    Nagyon klassz a billentyű, a Batman-es póló is szuper :)

    VálaszTörlés