2014. március 15., szombat

100 kérdés TAG: 61-70-ig

61. Voltál már tengerparton?
Sajnos még nem. Szeretnék majd egyszer kijutni valamelyik tengerpartra és kagylókat szedegetni. Utána meg hetekig sírni fogok, mert csúnyán leégek a napon. Hiába a naptej, a túl fehér bőröm gyorsan leég.tumblr_n1m20hytAX1s03x6po1_500
62. Szoktál alkoholt fogyasztani? 
Nagyon ritkán.

63. Szereted a körmöd festeni, amennyiben lány vagy? Esetleg mű köröm?
Ritkán szoktam, legtöbbször csak sima színtelen lakk van rajta. Nagyon törik így nem szeretném megterhelni az állandó lakmosogatással, meg sokszor elég rövidre is vágom, akkor meg nem igazán tetszenek a lakkok rajta.
Műkörmöm egyszer volt, és imádtam, de mikor leszakadt az egyikről, az nagyon fájt, így azóta nem is próbálkoztam vele. De majd szeretnék egyszer még.

64. Régen, myvip vagy iwiw volt a kedvenced?
MyVip, ott több volt az ismerős.

65. Voltál már plátóilag szerelmes?
Óóó de még hányszor^^ Színészek, és helyes srácok százait tudnám felsorolni. Na jó egy két ifjút csak körül tudok írni mert a nevük örök rejtély maradt:)

66. Szeretsz buliba járni? Vagy koncertekre?
Bulizni nem szeretek. Koncertekre menni sem kimondottan, mert túl nagy a tömeg és agyontaposnak. De ha szépen el lehet állni hátra, ahol nem taposnak agyon akkor szeretem^^
Bár eddig csak 5 koncerten voltam, abból 3 Leander, 2 pedig Quimby volt, jól éreztem magam rajtuk. Csak az egyik Quimby volt pocsék szerencsére.

67. Írd le, mit élsz át ha szerelmes vagy. Hogyan tudnád megfogalmazni hogy milyen érzés? 
Szerintem a szerelem nem rögtön azonnal jelentkezik, majd csak a kapcsolat kezdete után jóval később, mikor a rózsaszín köd eloszlik, és a valós ember fog állni a másikkal szemben.
Első elgondolásra rögtön azt vágnám rá, hogy leírhatatlan, megfogalmazhatatlan, csak érezhető.
Boldognak érzem magam, hogy velem van a másik felem, az akivel kiegészítjük egymást. Tudom, hogy vele őszinte lehetek, hogy rá számíthatok és ez valahogy megnyugtat. Ahogy közeledik a hétvége, már egyre inkább feldobódom, mert tudom hogy találkozunk. (Bár ezt a feldobódást a környezetem nem igen szereti, mert ilyenkor nagyon könnyen fel tudnak húzni a butaságaikkal, és az időpocsékolásukkal.) Mindig ő jár a fejembe, és a legváratlanabb pillanatokban ugrik be az arca, hogy vajon hogyan reagálna ezekre a történésekre. Mikor hosszú idő után találkozunk még a lábaim is beleremegnek az első ölelésbe és az első csókba. S mellette lelem meg a legnyugodtabb álmaimat.Tudom, hogy mellette biztonságban vagyok.
Erre a kérdésre már akkor megírtam a választ, mikor Zsoltival együtt voltunk, és  nem szerettem volna lecserélni, mert szerintem ilyen a szerelem.
9526826487

68. Külföld vagy belföld? Miért?
Belföld, mert itt az otthonom, itt van a családom, és itt megértik ezt a gyönyörű nyelvet amit beszélek. Na meg a káromkodást is:) Amúgy meg külföldre szavaznék, mert itt én már nem látom az esélyt ebben az országban, és ez rettentően elszomorít.

69. Mondj 5 hibát magadról, ha van.
Ooo de még mennyi van, nem csak 5.
Hihetetlenül feledékeny vagyok, s ha nem írok le magamnak valamit, akkor az biztos, hogy nem lesz megcsinálva. Áldás annak aki kitalálta, hogy a telefonban van naptár és jegyzettömb. Meg a post-itek is hasznos segítőim^^
Túlérzékeny vagyok, bármin képes vagyok sírva fakadni, és a legkisebb hülyeség miatt is feltudom kapni a vizet. Nagyon hamar el lehet juttatni az egyik végletből a másikba.
Sokszor rágódok olyan dolgokon, amiken nem kellene. És ilyenkor egész nap/este kattog a fejem, holott sokszor teljesen értelmetlen egyáltalán foglalkozni az egész dologgal.
Szeretek a négy fal között élni, és nagyon nehezen veszem rá magam egyes időszakokban arra, hogy kimozduljak.
Imádom a hasam, aki sokszor bosszút áll rajtam azért amit szeretek. Azt vettem észre, hogy ha tejet iszom mostanában megfájdul a hasam, de persze hogy most müzlit kívánok, és hát ahhoz tej is kell. Szóval eszek egy jót majd szenvedek. Ilyen ez a popszakma.

70. Milyen az önbizalmad? Van?
Nem sok van, éppen annyi amennyicske szükséges, vagy néha még annál is kevesebb.

Ui: Valamiért nagyon kekeckedik ezzel a bejegyzéssel a blogger, remélem rendesen fog kikerülni.

10 megjegyzés:

  1. Ó, ez a sok kajás felsorolás, jajj, így vacsi előtt :D
    A cölöpökön meg felröhögtem, nagyon tetszik XD És nagyon sok mindenben hasonló a véleményünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Bocsi, nem akartalak rossz irányba csábítani:)

      Törlés
  2. Mostanában annyi rosszindulatú emberekkel találkoztam, hogy nagyon nagyon megutáltam őket.
    "...a franc fog egész életébe ilyen hülye elvileg tuti egészséges dolgot enni..."- Ezzel teljesen egyet értek, bár nekem is össze kéne szedni magamat....még nem jött el a megfelelő idő. :D :D :D
    Én is családcentrikus vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig, azt mondom, majd holnap, és hát mindig lesz holnap:) De azért próbálkozom:)

      Törlés
  3. Ezektől a típusú emberektől kiborulok én is, ma haza felé a buszon ezt ragoztam a testvéremnek :D
    Nagyon szimpatikusak a válaszaid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis téma, igazán jót lehet ilyenekről beszélgetni:)
      Örülök, hogy így gondolod.

      Törlés
  4. Most, most, most, most muszáj volt azt a sok kaját felsorolni?! o.o
    Én mindent eszem, csak mértékkel… hát, vagy késsel-villával.
    A 3. kérdés stimmel úgy, ahogy van. Nézd az optimista tervet!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, de igen:) Én is mértékkel eszem, csak mi a mérték? :)
      Nézem, de hát azért optimista, mert ahhoz mindennek össze kellene jönnie. Előéletemből adódóan pedig kétlem, hogy ennyire mázlista lennék hirtelen:)

      Törlés
  5. Nagyon jó kérdések és nagyon jó válaszok! Még! :)

    VálaszTörlés