2014. március 24., hétfő

Tudom, én vagyok a hülye. Le kellett volna tiltanom, hogy lássam a friss dolgait Facebookon, de őszintén azt hittem, mire újra kapcsolatba kerül, addigra már jobban leszek, valamennyire túl leszek rajta. Nem így lett.
Tegnap este a képembe világított a szöveg, kapcsolatban vele… Nagyon kibuktam. Egy részről azért mert én 1 évet vártam anno erre, mert hogy biztosra akar menni. A másik ok amiért nagyon felhúztam magam pedig az volt, hogy ennyi voltam. Még egy hónap se kellett ahhoz, hogy túllegyen rajtam.
Én itt csücsülök, nyalogatom az összetört szívem darabjait és próbálom összerakni magam, ő meg már túl is esett mindenen. Nagyon dühbe gurultam, életemben először még a távirányítót is felkentem a falra. Átvirrasztottam az estét, nem tudtam elaludni, amint kicsit is álomba merültem mindig megjelent előttem az arca.tumblr_n2jaqqXCdh1s1whxho1_500Ennek örömére, hajnalok hajnalán összepakoltam a azokat a cuccokat amiket tőle kaptam, vagy vele kapcsolatos, és még kint voltak a polcon. Egyedül a pulcsi maradt elöl. Letiltottam, hogy ne lássam a frissítéseit, sőt az olyanoknál is akik szoktak hozzá írni. Aki meg olyan volt azt töröltem, úgyse beszélek velük többet.
Majd leültem vodka teázni. Az epres tea nagyon finom így, tudom az ökör iszik magában meg az alkoholista. Majd kiderül melyik vagyok. Most pedig próbálom magam suli képessé tenni, mert az idő nem áll meg. Vagyis lehet, hogy én így érzem, de mások élik az életüket, nekem is ezt kell tennem.
Mindemellett rájöttem, hogy én ezt többet nem akarom érezni. Keményebb akarok lenni, akit nem viselnek meg ennyire a dolgok. Ha lenne rá tabletta, hogy örökké érzéketlenné váljak, akkor gondolkodás nélkül bevenném.
Nem éri meg szerelmesnek lenni. Nem éri meg kitárulkozni más előtt, mert olyankor a kés mélyebbre vág.
Teljesen igaza van Stephen Kingnek: “A szerelem öl, butít és nyomorba dönt.”
Nem szeretnék többet szerelmes lenni.

2 megjegyzés:

  1. Jaj, ne mondj ilyet :( Most érthető, ha vacakul érzed magad, de a szerelemben nincs középút, csak csúcs van és mélypont, és a mélységet is meg kell élnünk, hogy a csúcspontot értékelni tudjuk. Meglátod idővel neked is jobb lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van, csak ilyenkor az ember úgy elfelejti ezeket. Köszönöm, hogy emlékeztettél rá!

      Törlés