2014. március 9., vasárnap

Fecsegőposzátás nyereményem:)

Noémi egy nagyon jó kis keresgélős nyereményjátékot hirdetett a blogján még januárban, egy nagyon aranyos fecsegőposzátás nyakláncért. És hihetetlen,de megnyertem:) Nagyon örültem, és még mindig örülök, mert nagyon tetszik :)nyeremenyA megérkezése egy nagyon kalandos napon következett be, ugyanis február 26.-án szerdán repült be a postaládába. Egyik hogy kedvenc hónapomban, a kedvenc számom napján:) Épp mentem a suliba, így biztonságba helyeztem a levelet a táskámba, hogy majd ott kibontom.
Na de mi lenne ebben a kalandos? Hát persze, hogy a suliban volt valami. Momentán senki az ég világon nem volt ott ahol lett volna az óránk. Se tanárnő, se egy szem osztálytárs, és természetesen akiket fel tudtam hívni azok közül senki sem jött be. Piszkosul mérges voltam, ráadásul még volt 1 óra a vonatomig.
Aztán eszembe jutott a levél, és olyan jó volt kibontani és megpillantani a láncot. Büszkén sétáltam is aznap benne haza.
Sajnos olyan képet nem sikerült csinálni ahol viselem is, de ami késik nem múlik. Egyenlőre csak a saját Éhezők viadala példányomon lett megörökítve.
Az Éhezők viadalát amúgy szeretem, de a végével nagyon nem tudok megbékélni, egyszerűen logikátlanságnak érzem.
Ui: Külön taps nekem, mert végre nem hetekkel később jutott eszembe írni arról amit nyertem.

4 megjegyzés:

  1. Annyira szép ez a nyaklánc. Amúgy én csak az első részt láttam, de mindenképpen el akarom olvasni, pláne, hogy a vége neked nem annyira bejövős, kíváncsi lettem miért :) de előbb elolvasom már végre a Harcosok klubját :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szerelmi szállal van bajom, én a másik fiúnak szurkoltam, és számomra érthetetlen a választása.

      Törlés
  2. Számomra a "tiniket versenyeztessük" témájú könyvek úgy értelmetlenek, ahogy vannak. Olvastam, láttam, nekem sajnos nem tetszik.
    De a nyaklánc az jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a Battle Royal óta tetszenek. Mondjuk az pár fokkal durvább volt.

      Törlés