2014. április 9., szerda

100 kérdés TAG: 71 – 80-ig

Hát még mindig van vissza ebből a TAG sorozatból, nem gondoltam volna, hogy ennyi ideig sikerül elhúzni:)

71. Szoktál csúnyán beszélni?
Ritkán szoktam, kivéve ha játszom. Eddigi legcsúnyább és leghosszabb ideig tartó káromkodásom a Devil May Cry alatt volt, mikor Lilith-et és Mundus gyermekét kell legyőzni. Egyik része, hogy szerintem nagyon gusztustalan volt az egész, és huszadszori újrakezdésre már a gyomrom felfordult tőle, és mérges is voltam mert nem akart menni, és dühös is voltam, mert csak easyn ment. Holott az egészet végignyomtam minden módban, de azt a részt mindig csak easyn sikerült. Soha nem értettem miért pont ezen akadtam meg… De amúgy a játékot nagyon szeretem. És az alatta szóló zene is jó.

72. Dolgoztál már? Ha igen mit?
Újságkihordás, szórólapozás, itt ott segítések.

73. Milyen diáknak tartod magad?
Jelenleg lelkesedés hiányosnak. Amúgy szerintem nagyon jó diák vagyok, ha motiválni tud a tanár. Sajnos már jó ideje nincs olyan tanár a közelemben aki ténylegesen fel tudná kelteni az érdeklődésem és motiválni tudna.

74. A kedvenc színed jellemző rád?
Sok kedvenc színem van. Szeretem a fehéret, a pirosat/vöröset, a feketét, de ha egyet kell választanom, akkor a fekete.
Több helyen is körbenéztem, mit jelent meg mit mond el a viselőjéről meg ilyenek, de mindenhol mást és mást írtak, szóval bemásoltam párat, és dőlt és félkövér betűkkel kiemeltem a rám jellemzőket. Vagyis amik szerintem rám jellemzők. Zárójelben meg a kiegészítéseim vannak.

“Érett gondolkodás, független személyiség, határozottság, vezéregyéniség – ezek a legfőbb tulajdonságai annak, aki szereti a feketét. Ugyanakkor nagyon okos is, de társai gyakori hangulatváltozásai miatt kissé idegennek tartják (megjegyzésem, hogy a kissét vegyük ki). Viszont remek (jó) megérzései vannak, és könnyen meghódít másokat.”
“Méltóságteljes, azonnal mély benyomást kelt az emberekben. Különlegesnek, kiismerhetetlennek szeretné mutatni magát, ám színválasztása a vágyak és a földi javak elutasítását is érzékeltetheti. A fekete mélységes személyiségre utal, aki szeret befelé fordulni és a belső értékeket keresi.”
“A fekete szín természetesen nem csak a gyász jele, hanem a visszahúzódott elegancia állandó eleme is. Azok viselik gyakran, akik szeretnék a fekete szín komorságát védőfalként is maguk köré vonni, így próbálva meg távolságot tartani másoktól.
A fekete szín önmagában zárkózottságra utal, egyben azonban határozott viselőről árulkodik, aki bátran mer ezzel kitűnni a többiek közül.”
“Zárkózottságra utal. Nem igazán szereted, ha minden szempár rád szegeződik, de szükséged van valakire, aki állandóan vigyáz rád.”

A végére csak megtaláltam a tökéletesen rám jellemző mondatot:)

75. Melyik parfüm a kedvenced?
Már évek óta a Mexx Fly Hihg nevű parfümje az örök kedvenc, de most nagyon megszerettem a Mexx Woman nevűjét is.194234184.mexx-woman-spring-edition-edt-40ml-testerMondjuk mostanában inkább az utóbbit használom. 

76. Hiszel a természetfeletti dolgokban? Van rá példa?
Én hiszek mindenben, bár még soha nem találkoztam se szellemmel, se vérfarkassal, se vámpírral, se ufóval és más egyéb természetfeletti lénnyel. images

77. Mennyire jók a megérzéseid?
Az esetek 90 százalékában bejönnek, sajnos.

78. Mit gondolsz a hajléktalanokról?
Sajnálom őket, főleg azokat, akik hiába próbálnak tenni ellene, de nem sikerül nekik. Meg azokat akik tudnak normálisan viselkedni.
Azoktól viszont undorodom, akik beülnek a várótermekbe és ott köpködnek, káromkodnak, és úgy viselkednek mint az állatok. Félreértés ne essék, nem az zavar, hogy beülnek, hanem a viselkedésük. Én inkább örülök, hogy vannak helyek, ahol hagyják, hogy bent is maradjanak míg kulturáltan viselkednek.

79. Milyen álmaid háza/lakása?
Egy kétszintes ház, garázzsal, nagy konyhával, nappalival, 4-5 hálóval, és 2 fürdőszobával. A lépcső úgy megy fel az emeletre, hogy egy kis kuckót kimetsz a nappaliból, (L alakúra gondolok) és ott lehetne egy kis olvasó sarkot csinálni, lépcső oldalába épített könyvespolccal.
Szeretnék hozzá egy hatalmas nagy telket, egy közepes kerttel. A terület többi részén pedig kutyusok rohangálnának, kecskék legelésznének, tyúkocskák kapirgálnának, és fürjek (mit csinálnak a fürjek?) fürjögnek.

80. Mennyire vagy házias?
Tartom magam a kis mondáshoz, hogy a zseni a káoszban is eligazodik. És ezt a szobámba be is tartom, míg anya reklamálni nem kezd (jogosan). Viszont a konyhába utálom, ha nem a helyére kerülnek vissza a dolgok.
Amúgy úgy szerintem teljesen átlagosan. Nem vagyok beleörülve abba, hogy minden nap fellegyen mosva és söpörve,  és nem halok bele ha nem aznap este mosogatok el, hanem másnap reggel. És szívem szerint évente egyszer is elég az ablakot mosni, még a végén gyorsan elkopik. Szóval ha egyedül laknék, se élnék koszban.

2 megjegyzés: