2014. április 18., péntek

Egy szép délelőtt meséje

Mostanában a személyes posztok inkább szomorúak/depisek lettek. Tény és való, hogy anno anno még a kőkorszakban ezért indult a blog, hogy kiírjam a rosszat magamból, de azóta már rengeteg dolog változott. Nem mondom, hogy nem lesznek panasz posztok, de a jóról se fogok elfeledkezni. És ez most teljesen vidám bejegyzés lesz, elejétől a végéig!:) virágok (3)Ez a márciusi péntek (28. – már jó megkésett poszt^^) volt hosszú idő óta az első igazán boldog napom, mikor nem jutott semmi eszembe, s nem kattogtam, csak élveztem a szép napot.
Reggel a virágárusnál kezdtük, venni akartunk pár új virágot a mamáék sírjára. Szerintem gyönyörűeket választottunk, bár apa kifogásolta a színválasztást.
A mama mindig is szerette a muskátlikat, rengeteget nevelt, és tőle származik a legtöbb muskátlink. A sírra is minden évben kikerül egy piros virágú, az még az övé volt. A virágárus pedig tele volt muskátlikkal, de tényleg minden féle színnel tele. És én beleszerettem az egyikbe. Bár az elején úgy volt, hogy csak azt hozzuk, aztán majd később kapok róla egy hajtást, anya azt mondta hozzak egyet magamnak is. Nem sokáig kellett győzködnie.
Rózsi ugye januárban meghalt, s az ő helyére szerettem volna mást. Az A tervem elúszott és rózsát nem szerettem volna, így igazán nem bántam, hogy egy ilyen szépség jöhetett velem haza.Benő (1)Hát ő lenne a szobám új lakója. A Bogart, Epstein, Swarek és Ervin nevek között vacilláltam, de Ildi néni segítségével kiderítettem a valódi nevét és végül Benő lett. Nem kinevetni, szerintem igen is férfiasak a rózsaszín szirmok. Lea is rózsaszín virágú, mégis fiú.
Apropó Lea, megint bogaras volt, így szereztem neki rovarölőt, rendeset. Többet nem szórakozok én a kutyulással, ez csak hatásosabb. Legalábbis eddig annak tűnik.
Mivel jó idő volt, így a tavaszi átültetéseket is megcsináltam. Mindenki akinek szüksége volt rá, kapott nagyobb cserepet, új karót. Jácint hagymája most téli álmot alszik a  garázsba,így a létszám eggyel kevesebbre csökkent.
Az átültetésben is volt egy segítségem Noki személyében. Noki a segéd (1)Mikor nekiálltam lekenegetni Leát a rovarölővel akkor megpróbáltam odébb küldeni, de nem nagyon akart otthagyni. Vagy csak túl jó helyet talált a pihenésre.Noki a segéd (2)De közben még volt egy látogatónk is. Az utca legvégén lakó Laci bácsi egyik mopsz kutyusa ugrott át látogatóba. Szerencsére a faluban nincs máshol ilyen kutya, így nem sokat kellett gondolkodni, hogy hova is tartozik az eb. Na de ha már erre járt kicsit megölelgettem, és szeretgettem, csak utána vittük vissza. De észre se vették, hogy eltűnt. Amúgy Sámson a neve, és imádnivaló ahogy veszi a levegőt:)smopszi (1)smopszi (2)Van egy pici mopszuk is, aki körülbelül 2 – 3 hónapos lehet és a Marcsi névre keresztelték. Őt is megölelgethettem, de teljesen kiment a fejemből, hogy képet csináljak róla, túlságosan elcsavarta a fejem a cukiság rohama. 
Délre már mindenki elfáradt, bár azt nem tudni, hogy a fiúk miben. Talán túl sok volt a keksz és a futkározás:) Thor  bevackolta magát az udvarunk sarkába, az új rágcsálnivaló fadarabjával, és lelkesen figyelte az utcán járó embereket, de többre nem volt hajlandó:)Thor
Délutánra meg maradt a tanulás egy kis WoWozással karöltve:)

12 megjegyzés:

  1. Az utolsó képen, milyen szépen figyel! :)
    Bogyó nálunk folyamatosan oda fekszik, amit éppen tépkedek, vagy gereblyézek, vagy csak elviszi a szerszámokat. De dolgozni nagyon nem hagy. :D
    Benő nagyon szép. Elnevezheted majd az ixiáimat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aput is onnan szokta figyelni, ha bütyköl valamit:) Szereti azt a sarkot :)
      Na igen a szerszámlopkodás szerintem beléjük van kódolva:)
      Köszönöm. Hát hű ha, megtisztelő az ajánlat, de nem tudom képes lennék e jó nevet választani. Biztos megfogja neked súgni, mi is a neve!
      Az ixinia meg nagyon szép kis virág. Remélem majd megmutatod őket:)

      Törlés
    2. Mindenképpen. Most éppen izgulok, eddig 11 növekszik. Olyanok, mint 11 földbe szúrt kard. Úgy néz ki, szeretik a helyüket. :)

      Törlés
    3. Na akkor nőni fognak mint a bolondgomba^^ Biztos szépek lesznek!

      Törlés
  2. Gyönyörű a muskátli, az állatkáktól pedig elolvadok :) A mopsz mondjuk szerintem nem is kutya, hanem valami űrlény, de nagyon édes :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      Van némi igazság a megállapításodban szerintem. Én mindig azt mondom rájuk, hogy már annyira rondák, hogy édesek.

      Törlés
  3. Meseszépek a virágok: ) A kutyusok is nagyon aranyosak, sajnos brutál mód allergiás vagyok rájuk, de ha egyszer lesz kertes hazam abba lesz egy csau-csau is...és egy fél állatkert: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Nem is tudtam hogy allergiás vagy a kutyákra. Nagyon sajnálom!

      Törlés
    2. Sajnos minden állatra ami szőrös allergiás vagyok, és minden növényre aminek van virága. Igazából asztmás vagyok. Azért köszönöm de nagyon szépen tünetmentesen lehet tartani ezt a dolgot: )

      Törlés
    3. Még szerencse akkor, hogy tünetmentesen lehet tartani. De azért nem lehet könnyű.

      Törlés
  4. Istenem de édesek ezek a kutyusok!!! Simit küldök nekik <3

    VálaszTörlés