2014. április 23., szerda

Ha sikerül a vizsgám…

… akkor meglepem magam egy mozijeggyel a Maleficent-re. Június 4.-én lesz a szóbelim, 5.én meg premier. Sima ügy, mármint nem a vizsga, hanem az ötlet kivitelezése:)
Remélem feliratosan megtudom nézni, így elsőre nagyon bejön az eredeti hang.
Nem vagyok nagy Angelina Jolie rajongó, de szerintem ezt a szerepet neki találták ki, mert bámulatosan jól illik hozzá. Egyszerűen gyönyörű. És mellesleg a kedvenc Disney gonoszom Demóna így kihagyhatatlan!
Mellékes megjegyzés Lana Del Rey maradandót alkotott megint. Nagyon illik a film hangulatához ez a szám.
Olyan félelmetes, és egyszerre gyönyörű! A videó meg nagyon jól össze lett vágva.

4 megjegyzés:

  1. Na jó, ezt nekem is látnom kell :-)

    VálaszTörlés
  2. Jajj, én is nagyon várom már ezt a filmet!
    Nagy nagy kalappal a vizsgára előre is! :)

    VálaszTörlés