2014. április 13., vasárnap

Hajbaj, vagyis már csak volt baj

Az az igazság, hogy butaságnak tartottam azt a szokást, hogy szakítás után levágatjuk a hajunkat. Aztán egyik reggel néztem a tükörben magam, és rájöttem, hogy változtatnom kell, nem maradhat ilyen.

A kiindulási pont: lapocka alá érő, hosszú viszonylag egészséges, nagyon hulló, sötétvörös haj.
Az első ötlet: borotválás, felnyírás, minden amivel a kopaszhoz lehet közelíteni. És még anya is rábólintott, holott már évek óta ezzel nyaggattam, hogy szeretném. Persze most meg már nem lehet, mert azért nem hiszem, hogy munkakeresésnél plusz pontot érne. Na majd öreg koromba :)
A második ötlet: rövid, fiús. Tetszik, de aztán a frufru miatt végül elvetettem, nem szeretném újra végigszenvedni a megnövesztését.58586_463712_784x523
A harmadik ötlet: elől hosszú, hátrafelé folyamatosan rövidülő, hátul kissé felnyírt.  Mellette szólt, hogy a kerek arcomat ellensúlyozza. A frufru is megmaradhat.bub-frizurai-barna bubi-frizura-fekete T1D7DbXmFXXXXglsnb_123320 73369_879079493_bigAztán a vágás reggelén nem tudtam mi legyen, s gondolatomba ötlött, hogy inkább csak levágatom vállig, nem kell jobban.underworld-wallpaper3Az igazat megvallva, az utolsó pillanatig nem tudtam mi legyen. Végül a harmadik ötlet mellett döntöttem, azok közül is a harmadik hasonlít leginkább hozzá.
Megsirattam mikor a fodrász levágta az első tincset, és felnyírta. Ezzel kezdett, mivel ehhez a részhez kellett a többit is igazítani. Megsimogattam és elsírtam magam. Nagyon vegyes érzelmek leptek el. Valamennyire fájt, hogy elvesztem, de ezt kellett tennem, változtatnom kellett. És utólagosan már tudom, hogy jó döntés volt. Persze furcsa még, és fésülésnél meg hajmosásnál keresem hol a többi, de lassan megszokom. Meg azt is, hogy néha úgy érzem hogy reggel más néz vissza rám a tükörből.
Szóval elöl csak annyi lett levágva amennyi a frissítéshez kellett, így nem is feltűnő, hogy hátul hiányzik jócskán a hajam. Még mindig össze tudom fogni a hosszú részt egy picuri lófarokba és úgy tetszik olyankor:) Mondjuk sokaknak nem tetszik, de hát ez van.
Képet hozok róla, amint sikerül normálisát készíteni róla. Mert ami van azon nagyon durván néz ki a felnyírás, a másikon meg úgy nézek ki mint egy zombi. Nagyon nem tudom magamat fényképezni^^
A színe viszont még nem végleges, szeretném a vöröset eltüntetni. Mivel leszívatni nem szeretném, így egyenlőre barnával próbáljuk meg majd szépen elfedni, és lassacskán kivilágosítani. Én már látom benne a barnát, valószínűleg beleképzelem, mert a többiek szerint ugyanolyan vörös mint volt.

6 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon kíváncsi leszek a frizurádra, remélem hamar mutatsz képet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem minél előbb vállalható képeket készíteni:)

      Törlés
  2. Szerintem, nem döntöttél rosszul. Voltam vörös, és genyó szín, mert nekem le kellett növesztenem, sőt, az első két barnára festésnél átütött. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így látod. Én még egyenlőre reménykedem a csodába, mármint hogy a barna végül elfedi.

      Törlés
  3. Kíváncsi vagyok az új hajadra nagyon :)
    Annak idején, én is extra szőkéből középre váltottam, de vágatni nem voltam oly' bátor :D szóval le a kalappal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát végül is visszanő, így könnyen lehetett az ember bátor.:)

      Törlés