2014. április 8., kedd

Helyzetjelentés

Itt vagyok ám, nem tűntem el végleg. :) Köszönöm az utánam küldött kutatócsapatokat is, sajnos nem találtak itthon, mert egy másik világba költöztem^^ Na jó, a testem itt volt, csak a lelkem utazott:) De majd kifejtem bővebben is.
Az az igazság, hogy rengeteg fogadalmat tettem, a nem fogok többet sínitől kezdve, a rendet rakok a szobámon át, a nem fogok bekockuliig. Hát őőő nekem ezeket úgy tünik nem szabad megfogadnom, mert a betartásuk lehetetlen. Ugyanis minden fogadalmam ellenére visszamentem WoWozni. Bár most csak 1 hónap lett kifizetve, nagyon gondolkodom a következő 3 hónapon is.
Jó ha lenne eszem, akkor nem pont a vizsgáim előtt kezdtem volna el, de nincs eszem mint látszik. És mellesleg jó kikapcsolódás is, amire szükségem van.

WoWScrnShot_040414_153539Mindenesetre, nem akartam ekkora kihagyást, de a blogger is közbeszólt, és a tervezett bejegyzéseimet kipakolta helyettem, pedig úgy terveztem, hogy szépen elosztom őket. Hát nem sikerült:) WoWScrnShot_040214_125024Na de szépen lassan vissza áll minden, készülnek az új bejegyzések. És van pár mesélnivalóm is.
WoWScrnShot_040414_122908For the Horde mindörökké, és jövök a bejegyzésekkel:)

Ui: Tudom, hogy alys a karakter, de akkor is szívem örökké a Hordáért dobog.

4 megjegyzés:

  1. Várom a további posztokat :)
    Amúgy én is "játszom" csak a Taurin...nekem nem annyira tetszik, de a Párom nagyon akarta, hogy próbáljam ki :D És nem volt mit tenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Taurin én is játszottam, de nem szerettem. Szerintem nagyon sok ott a bunkó, nagyképű ember.

      Törlés
    2. Nem barátkozom egyáltalán, úgyhogy ilyen tapasztalatom nincsen. :) Már várom hogy beinduljon a játék mert kis szinten a gyaloglástól szétunom magam: D

      Törlés
    3. :) Hát pedig a későbbiekben azért jó ha összebarátkozik az ember pár másik játékossal:) Na igyen az a rész unalmas:)

      Törlés