2014. május 24., szombat

Díjat kaptam:)

Noémi az Emyon kuckója blog írója meglepett egy díjjal, amit nagyon szépen köszönök neki! Nagyon jól esett!:)Liebster Award
Szabályok:- Tedd ki, hogy kitől van a díj!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
- Utálok 11 dolgot összeszedni magamról, mert már nem tudom mit írhatnék amit még nem írtam még az eddigiekben le.
- Nagyon szeretem a teát. Most a Pickwick Turkish Apple nevű teájába szerettem bele. Nagyon finom alma ízű feketetea, vaníliával és fahéjjal. Szerencsére a vanília a dominánsabb benne a fahájjal szemben.
- Nemszeretem a fahéjat.
- Fejfájós vagyok.
- Ha éhesen fekszem le nagyon nagy butaságokat vagyok képes összeálmodni. Egyik ilyen ami erősen megmaradt bennem, az a Kemi féle éhezők viadala, ahol a nyeremény egy nagy tál gőzölgő csülkös bableves volt csonttal. Nagyon szépen haladtam a nyerés felé, de a végén az utolsó “ellenség” torkon szúrt. Túléltem, bár nem tudom hogy, és megöltem az ellenfelem, viszont nem tudtam megenni a bablevest a sérülés miatt és kihűlt. És itt azon van a hangsúly, hogy kihűt. Kihűlve nem az igazi. És reggel nedves volt a kispárnám, tehát nagy valószínűséggel sírtam. (Nem, elvileg nem nyáladzom ha alszom:). )
- A legtöbb álmomra emlékszem ébredés után. Régebben volt egy füzetem amibe lejegyeztem őket, lehet elő kellene venni újra.
- Nem félek a viharoktól, de hogy anya ne féljen annyira, így azt mondom, hogy félek. Mikor vihar van, mindig kiülünk vagy a fürdőszobába a kád szélére, vagy az előszobába. Ha nincs otthon akkor általában mindig átalszom.
- Nagyon unom, hogy úton útfélen minden ismerős megjegyzi, hogy nem tetszik nekik a hajam. Még jó, hogy nem viszek mindenkit magammal, mikor vágatom. Általában a válaszom, az “ez van” és az “így jártál” közt változik. De ki kellene találni valami ütősebbet.
- Az otthon készült ételek híve vagyok, de azért a gyorskaját se vetem meg évente egyszer kétszer.
- Olyan jókat tudok mosolyogni azokon az embereken akik 10 perc késésen kiakadnak. Régen mikor még nem jártam napi szinten vonattal addig én is ilyen voltam, azóta az 1 órás késés se akaszt ki, sőt mindig úgy készülök, hogy mi van ha lekésem a csatlakozást/ késik a vonatom. Na meg minden fontos helyre 1 órával korábban indulok. Eddig bevált.1012537_1424925967751196_1196623635_n- Sorozatfüggő vagyok. Most éppen 14 sorozatot nézek párhuzamosan, abból a fele mondjuk újranézés. Plusz még kettőt várok nagyon nagy lelkesedéssel.

Noémi kérdéseire a válaszaim: 

1. Miért döntöttél úgy, hogy blogot indítasz?
Hát a legelső változat teljesen csak azért készült, hogy kiírjam magamból a bajaimat, gondolataimat. Végül is ennél a blognál is ez volt a fő szempont, aztán végül már más dolgok is fontosak lettek, nem csak az, hogy a gondjaimat kiírhassam. Valahogy olyan nekem ez a blog, mint egy napló.

2. Melyek a kedvenc műfajaid? (könyv, film terén)
Hmm nehéz kérdés. Könyvek terén a fantasy az abszolút győztes. Mellette szorosan a sci-fi és a romantika.
Filmek terén a romantikus az abszolút győztes. Mellette szorosan a fantasy, sci-fi (amiből mostanában nem sok minőségi van).
Sorozatok terén viszont a szitkom és a dráma az abszolút győztes.

3. Melyik a legkedvesebb sorozatod? (szintén könyv, film)
Könyven J.R. Ward – Fekete Tőr Testvériség és Sherrilyn Kenyon – Dark Hunter sorozata az abszolút győztes.
Filmek terén nehéz kérdés, mert mindegyik nagyobb  sorozatban volt olyan rész ami nem tetszett. De legyen a Star Wars meg a Kutyám, Jerry Lee.
Sorozatok terén jelenleg a The Big Bang Theory viszi az első helyes díjat, de szorosan mögötte van a Csillagkapu, és a Csillagkapu: Atlantisz, a Teen Wolf, a The Originals, a Rookie Blue és ne felejtsem el a Trónok harcát se. Jaj meg a Már megint Malcolmot, a Pimaszok - avagy kamaszba nem üt a mennykő, a Prison Break, az Eureka, a Rex felügyelő, az Isteni sugallat, a Vészhelyzet, a Dokik, és The Vampire Diaries első pár évadja.

4. Írtál már valamit a könyvkritikákon kívül? pl. vers, novella...
Igen, egy időben próbáltam megírni a fejemben zajló világ történéseit. Sajnos elég kevés sikerrel, ugyanis nehezen tudom megfogalmazni a gondolataimat. Azóta is írom mondjuk őket, de csak jegyzetelés szinten.

5. Mi a kedvenc időtöltésed? az olvasáson kívül persze :)
Számítógépes játékok játszása:)

6. Van olyan könyv, ami nagy hatással volt az életedre?
Paulo Coelho két könyvét említeném meg itt, a Veronika meg akar halni és Az alkimista címűt. Tudom, sokaknak Coelho sablonos, közhelyes. De engem eme két művel elgondolkodtatott. Talán pont jó időben olvastam őket, nem tudom, de azóta is ha világvége vagy éppen reménytelen hangulatom van, szívesen forgatom őket.

7. Ha valamilyen módon vissza tudnál utazni az időben, megváltoztatnál valamit?
Sokat gondolkodtam ezen a kérésem, mert elsőre gondolkodás nélkül igent mondanék. De ha jobban belegondolok, akkor semmi se lenne olyan, amilyen most. Mármint van olyan ami jó lett volna, ha nem így történik, de ezek is valamilyen szinten befolyásolták azt amivé váltam. Így viszont már nem annyira szeretném.
De aztán egy fél órás töprengés után újra oda lyukadtam mi, hogy van amit megváltoztatnék, méghozzá úgy 23 évvel ezelőtt.

8. És ha lehetne, szeretnél a jövőbe látni?
Igen, nagyon is! Lehet, sőt biztos, hogy sok olyat is látnék amit nem szeretnék, de nagyon szeretném ezt a képességet!

9. Ha te választhatnál magadnak foglalkozást és bármi lehetnél, mit csinálnál szívesen?
Huuu hát ha bármi lehetnék, akkor cukrász szeretnék lenni, mellette másodállásban pedig mozdonyvezető, harmadállásban pedig játéktesztelő :D

10. Melyik könyves karakter helyében lennél szívesen és miért?
Női karakterek közül Jane helyében a Fekete Tőr Testvériségből, méghozzá azért, mert akkor én lehetnék V párja. vishous_and_jane_by_anyae-d32ahewMondjuk, Vin helyében is szívesen lennék  Brandon Sanderson Ködszerzet című sorozatából. Vele jobban is tudnék azonosulni, mint Janenel.

11. Van példaképed?
Van, a legnagyobb példakép aki előttem van az Anya. Sajnos a másik példaképem a Mama már nincs velük, de fentről vigyáz rám. Szeretnék egyszer olyan erős nővé válni, mint ők.

A díjat mindenkinek örömmel adom tovább:) És még egyszer köszönöm Noéminek, hogy rám gondolt:)

6 megjegyzés:

  1. Az utolsó kérdésre adott válaszodon kicsit bepárásodott a szemüvegem... :)

    VálaszTörlés
  2. Grat a díjhoz, és tetszettek a válaszaid. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a válaszokat! :) Egyre több közös pontot fedezek fel közöttünk, szerintem azért is szeretem olvasni a blogodat. :) A MÁVos kép meg nagyon ütós, mint tiszteletbeli vasutas feleség én végképp tudom értékelni, általában vadászom is az ilyenekre. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a díjat!:) Köszönöm:)
      Az ilyen képeket én is gyűjtöm, de ritka az olyan igazán ütős:)

      Törlés