2014. június 1., vasárnap

Egy fergeteges nap margójára

Vannak olyan napok, mikor az idő csiga lassúsággal vánszorog, és vannak napok, mikor észre se veszi az ember, de már rá is esteledett. Az utóbbit szeretem jobban, mert ilyenkor nincs szabad pillanatom a  gondolkodásra, hanem csak egyszerűen kiélvezem a pillanat adta lehetőségeket.
A szerdai nap is pont ilyen volt. Bár reggel elaludtam, nagyon el.  Rossz éjszakám volt, és hiába csörgött 8-kor az óra, senki nem bírt volna kiimádkozni onnan.  Végül 10 óra felé kipattant a szemem, hogy te jó ég, mára beszéltük meg apuval a KisTraktor (ez a becsületes neve nálunk eme kis gépecskének) bejáratását. Gyorsan összekapkodtam magam és futottam le, hátha még itthon van.
Hát igen, aki elalszik lemarad, de szerencsére apunak volt kedve még egy körhöz:) Így összepakoltunk pár szükséges cuccot (tartalék gyertya, egy kis tál a kutyusoknak, 1 üveg víz, kis sámli)  és elindultunk ki a világ végére (a falu vége nálam a világ vége névre hallgat). Vagyis indultunk volna, mert félős Thor-t előtte még fel kellett imádkozni az utánfutóra.kirándulás (1) Ha sikerül feltenni, onnan nincs gond. Odabújik az emberhez, de közben nézelődik nyugodtan. A leszállás megint egy sarkalatos pont viszont, mert olyankor meg nem hajlandó leugrani. Pedig bajban lesz, mert már egyre kevésbé bírom felemelni úgy, ahogy szakszerűen kell. Nő a fiú.

A KisTraktorunk: kirándulás (2)Vele robogtunk a végtelenbe. Szeretem vezetni, olyan kis békésen elpöfékel:)kirándulás (4) Viszont van egy átkunk, vagy nem is tudom, hogy nevezzem. Egy jó 10 éve volt talán az első ilyen traktoros kirándulásunk. Arra a napra esőt mondott, de úgy voltunk apuval, hogy majd viszünk esőkabátot, meg ponyvát és akkor nem gond az eső se. Rex (az első németjuhászunk) akkor még fiatal volt, és Jenci a tengerimalacom is élt még. Jöttek velünk ők is, és nagyon jól szórakozunk. Rexi futkározott össze vissza, Jenci meg a pórázán szaladgált a fűben. Jött is az eső, ahogy megjósolták, és szépen átvészeltük. De arról elfeledkeztünk, hogy ha a földút felázik akkor az nem lesz kompatibilis a közlekedéssel. Hát nem is volt, és azt hittük soha nem érünk haza. A Traki kerekei elpörögtek, aztán az utánfutó kerekei már nem pörögtek, annyira rátapadt a sár, és hiába takarítottuk ki pár méter után újra ez volt a gond. Rex ott szaladgált mellettünk, hogy gyerünk gyerünk erre kell haza menni. Végül a haza felé vezető út vagy 3 óráig tartott, és nyakig sárosan kerültünk haza. Az udvaron verettük le magunkat slaggal :D Nagyon nagy és felejthetetlen élmény volt. Azóta pedig akárhányszor mentünk el kirándulni a Trakival, mindig bőrig áztunk. És most sem volt másképpen.
Hiába sütött a nap és meleg is volt, ahogy kiértünk megláttuk a sötét felhőket. Akkor még úgy voltunk vele, hogy jól van ez átmegy nem fog minket elérni. Bolondoztunk, fényképezgettünk, beszélgettünk.kirándulás (6)Aztán egyre közelebb jöttek a felhők, és már dörögni kezdett, jött a hideg szél is, és akkor dőlt el, hogy ebből baj lesz, induljunk haza.kirándulás (3)kirándulás (5)kirándulás (9)kirándulás (7)Útközben elkapott minket az eső. De nem sima első, ebbe volt jég is. Csípett nagyon, és látni is alig láttam vezetés közben, mert természetesen a hajamnak mindig a szemem előtt kellett lengenie. A sofőrcserénél a kutyusokat fel kellett tenni az utánfutóra, amit megint Thor húzott, félt a dörgéstől, és még inkább nem akart velem együttműködni. De aztán ölbe kaptam sikeresen és indulhattunk tovább. Közben szinte belenyomott az utánfutó oldalába, annyira bujt hozzám. Ekkor átkereszteltük Besz*ri Thorra. Mondjuk lehet, hogy mi is megijesztettük, mert kapkodtunk, siettünk és ezt még nem látta tőlünk.
Hazaérve rohantunk fel a lakásba, és mikor anya meglátott hatalmas nevetésben tört ki. Még a melltartómból is csavartam a vizet:D De jó volt, és az biztos hogy nem fogjuk egyhamar elfelejteni.
A bajnokok reggeli – ebédje még sütés előtt, mert az utazók megérdemlik:kirándulás (10)Aztán délutánra volt időpontunk a szemészhez. De ugye az ázott kutya egyenlő a büdi kutyával, és hát Thor eléggé átadta az illatát így fürödhettem és moshattam hajat újra.
A vizsgálatig tiszta ideg voltam. Nem szerettem volna szemüveget, és mikor kint néztem a kereteket, kivoltam akadva, hogy a nőiek milyen csúnyák. Egy tetszett az is a férfi keretek közül, amire anya csak annyi megjegyzést fűzött, hogy ilyen volt Supermannek is.
A vizsgálaton kiderült, hogy még nem kell szemüveg. Éljeeen! –0.5 dioptriát állapított meg mind a két szememre, és én is meglepődtem, hogy ha az egyik szemem kiesik mennyire nem látom azt a nyavalyás táblát. De ha betette mindkét oldalra a lencsét, akkor meg túl éles volt, kicsit zavart. Viszont pár év múlva már valószínűleg kelleni fog.
Üröm az örömben, hogy mégse a szemem miatt fáj állandóan a fejem. Menni kellene további vizsgálatokra, de nem igazán akarok. A vizsgálat, és anyuék új szemüvegének megrendelése után bementünk vásárolni, és én ünnepeltem :)ünneplés (1)Az áfonyás Somersby isteni finom, aki teheti kóstolja meg. A Catre D’or jégkrémmel kombinálva még finomabb :)A Baba epres gyermeksamponja isteni illatú, és nem lehetett otthagyni. Hajmosás közben szívesen megkóstolnám, mert annyira finom az illata. A színe világos rózsaszín ráadásul:)
A narancssárga drágaság pedig egy korall virág, aki a Kori nevet kapta. Félek tőle, de remélem sikerül életben tartani, mert nagyon szép.ünneplés (3)A nap másik fénypontja meg a cuki puding volt. Csoki ízű, babapiskóta érmékkel. Nagyon finom, és a  pappír címke alatt egy tetkó rejtőzik.
ünneplés (2)Természetesen nem bírtam ki, hogy ne tegyem fel a kezemre. Nem gondoltam, hogy ennyire tartós lesz, mert még most is megvan, csak kicsit megkopott:)ünneplés (5)Nagyon tetszett itt a csuklómnál ez a minta. Most már biztos, hogy ide fogom csináltatni az első tetoválásom, de az nem béka lesz. :)
A nap viszont nem múlt el nyomtalanul, ugyanis apa nagyon csúnyán megfázott, már a végrendeletét is megírta másnap. Szerencsére már nagyjából kikeveredett belőle, de most meg én estem bele. Jó lesz 4.-én így vizsgázni.

6 megjegyzés:

  1. Pedig, megnéznélek egy ilyen tetkóval. :) :P
    Thor annyira aranyos és szép.
    Volt piros korall virágom, nekünk egy évig bírta, utána nem tudom, mi történt vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem maradhat fent 14-ig. Legkésőbb holnap le kell szednem:( Pedig még mindig megvan bár kicsit a feje már megkopott.
      Igen, Thor sajnos ezt tudja, és kihasználja. Esküszöm, hogy tudja, hogyan kell a pilláit rebegtetni azért, hogy mindent megbocsájtson neki az ember.
      Igen, én is ezért félek tőle, többen mondták, hogy eléggé kényes.

      Törlés
    2. Szerintem, én azt csesztem el a virágnál, hogy nem megfelelő tápszert kapott. Nőtt, csak nem virágzott. Aztán meg a földnek lett baja, és ezért a virágnak is. De majd egyszer újra szeretném megpróbálni... ha így folytatom, bevetem a tetőt. :D

      Bogyó is mindig tudja, ha rosszat csinált, mert vagy szabályszerűen vigyorog, és elhagyja a tett helyszínét, vagy nagyon bújik, vagy úgy csinál, mintha jó lenne. Egyszerűen, én sem tudok rá haragudni. :)

      Törlés
    3. Elvileg a virágzáshoz, huzamos ideig sötétben kell tartani. Vagyis ezt mondták az okosok.
      Mondd már, szerintem jó kis kihasználása lenne a parlagon heverő tetőnek^^

      Törlés
  2. Nagypapámnak is volt hasonló traktora és szerettem én is vele utazni. Már sajnos ez nincs így, de jó vissza emlékezni ezekre. :)
    A szendvicsekre összeszaladt a nyál a számban! A fagyiról meg ne is beszéljünk! :)
    A Somersby-t imádom, mind a hármat! :)
    A tetoválás pedig fenomenálisan jó! :D
    Nagyon jó helyen jártatok. Nyugodtságot árasztanak a képeid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha egyszer erre jársz, szívesen elviszlek egy nosztalgia körre:) Igen, elég kellemes arra kint lenni. Nagy ritkán találkozni más emberrel is, ősszel meg szoktak lenni őzikék kint:)

      Törlés