2014. június 18., szerda

Első könyvhetes részvételem, és első találkozásom Dórival

könyvhét (1)Hol volt, hol nem volt, egy júniusi szombat délután egy lány ült a robogó vonaton. Mellette a fekete MÁV-os táskája foglalt helyet, kezében az e-book olvasóját szorongatta. De nem tudott az éppen olvasott könyvre figyelni, túlságosan izgult. Szerencséjére összefutott egy nagykanizsai mozdonyvezetővel és egy szintén nagykanizsai jegyvizsgálóval akikkel nagyon jól elbeszélgetett, s kissé feloldották az izgalmát.
A lány hosszú idő óta újból Pestre tartott, de nem ez volt a legizgalmasabb dolog, hanem hogy találkozhatott egy kedves lánnyal, Dórival, akit hosszú levelezésük alatt ismert meg. Már beszéltek a személyes találkozásról, de végül egy Lakatos Levente dedikálás adta meg az időpontot számukra.
Főhősnőnk izgalommal teli kíváncsisággal lépett le a Déli pályaudvar peronjára és  ezzel kezdetét vette egy szuper délután, mely alatt a lányok elfoglalták Pestet, képzeletben. :)



Nagyon hamar megtaláltuk egymást, és elég hamar feloldódtunk, kibeszéltünk mindent ami csak eszünkbe jutott:) Volt egy vicces jegyvásárlásom is… Nem is én lennék, ha nem hoznám magam cikis helyzetekbe.
Meg kaptam Tipegő Zombi csokit (alkalomhoz illő dobozban), és egy gyönyörű képet, amit ő rajzolt Csipkerózsikáról és Fülöp hercegről. Én egy kis házi, bio diót vittem. beolvasás0002A Vörösmarty térre érve, kicsit megtorpantam, rengetegen voltak. Mi is besodródtunk a tömegben és párszor körbejártunk, megnéztük mi hol van, hova kell majd kicsit leállnunk körbenézni, és hogy ha elveszítjük egymást, akkor hol fogunk találkozni.
Meg láttuk Moldova Györgyöt! És vááá, én buta vihettem volna a meglévő könyveit, vagy legalább az Akit a mozdony füstje megcsapott és a Szent Imre induló című könyveket.  Na majd jövőre jobban készülök!
Szegény Dóri meg közben folyamatosan mondogatta, nézd ott van Csernus, meg Soma, meg Csányi, én meg csak kapkodtam a fejem, hogy ki hol. Mint egy vak ember, olyan lehettem, ott állt mellettem én nem nem láttam xD
Közben meg jókat nevettünk, hogy egyszerre nyúltunk ugyanazokért a könyvjelzőkért. Nincs szívem őket használni, ezeket is szépen beleteszem a könyvjelzős borítékba, a többi közé, ameddig van vonatjegyem és bérletem addig azokat használom:)
Dóri meghívott egy idézetes csokira, és én lázasan keresgettem másfélét ami tetszik, de gyorsan rájöttem, hogy engem is az fogott meg igazán. Mondta is, hogy nyugodtan hozzam azt, lesz egyen csokink is:) könyvhét (8)Aztán belevetettük magunkat a könyvek nézésébe, fájdítottuk szívünket, és tartottuk egymásban a lelket, hogy nem veszünk semmit, csak nézelődünk. A nagy nézelődésben megtaláltam a Párválasztó utolsó részét és gyors a végét elolvasva lelőttem a poént ( nem, nagyon nem lepődtem meg).
Találtunk egy nagyon jó témaindító könyvet is a Hol vagytok férfiak címmel. Elég jól elbeszélgettünk erről is, mert valóban nincs értelme sírni a csalódáson évekig, csak magunknak ártunk vele. És ez célzás magamnak is. könyvhét (3)4 óra körül meg letelepedtünk az Ulpius standjának közelében, hiszen lassan kezdődött (csak 1 és fél óra az a lassan) ama esemény amit mind a ketten nagyon vártunk, Lakatos Levente dedikálása. Ahogy telt az idő egyre több LoveClub meg Bomlás jelent meg a látképben, és kezdtünk félni, hogy a kis füzetből talán már nem fog jutni. (Szerencsére jutott, pedig már vész tervet is kitaláltunk, mi van ha csak az egyikünknek jut.)
Jót beszélgettünk míg vártunk, és kutyusokat nézegettünk, akik nagyon örültek egymásnak. Aztán egyszer csak felugrott a tömeg, és kialakult egy sor. Levente még sehol, de mi már sorban álltunk:)
Jó hangulat volt, a körülöttünk lévőkkel jót beszélgettünk, nevettünk, Dóri szuggerálta a az embereket, hogy a sor vége még jócskán mögöttünk van tessék hátra állni. Meg nevettünk azon, hogy az idősebb korosztály milyen arccal bámul a sorra, hogy ki az az ifjú akinél ekkora a sor.
Szépen lassan odaértünk, és egyre jobban mosolyogtunk hol egymásra, hol csak szimplán a világba:)könyvhét (4)Természetesen megint nem én lettem volna, ha nem akad meg a nyelvem és nem beszélek hülyeségeket. Fuu olyan érzés volt, mint mikor Leanderrel találkozhattam, csak vigyorogni tudtam:) Közös kép is készült, fuu nagyon jó volt. Köszönöm!könyvhét (6)könyvhét (5)A képkészítések után meg csak vigyorogtunk, én öleltem a dedikált könyvet, mely a legértékesebb tárgyam volt abban a pillanatban (a szobámban ülve nem tudok legértékesebbet választani), és a telefont is imádtam (hatott Solára a fenyegetés, hogy viselkedjen jól).könyvhét (10)Ezután még egy kis túrára indultunk ugyanis nem láttuk a Szukits kiadót. S nem is találtuk meg őket, és ezért a szívem szakadt meg.
Az Agave kiadó standjáról gyűjtöttünk pár akciós könyvet, meg én még a Fumaxnál is leragadtam, ahol nem csak Dóri, hanem az eladó srác is mosolygott a döntésképtelenségemen.könyvhét (2)Sajnos az idő gyorsan eltelt, és muszáj volt elindulni a vonatomra. Jót nevetgéltünk még, és megbeszéltünk, hogy jövőre megint jönnünk kell a Könyvhétre, és hogy nem utoljára találkoztunk:)
A vonaton elolvastam a kis Aktus füzetet, és azta. Már alig várom, hogy megjelenjen!
könyvhét (7)Hihetetlenül jó nap volt, és annyira örülök, hogy megismerhettem személyesen is Dórit. Szegény most már le nem vakar magáról, mert még inkább kiderült, hogy mennyire hasonlítunk. Kell még ilyen napokat beterveznünk:) könyvhét (9)Köszönöm ezt a szép napot!:) És most mentem olvasni, vagyis Bomolni:)


Ui: A végén jutott eszünkbe, hogy persze közös képet elfelejtettünk csinálni. Szerencsére a Facebookra feltöltött képek között talált Dóri egyet, amin mind a ketten rajta vagyunk:) Vagyis 3-an ^^
10479189_701015106601117_8184707626714098394_n
Ui 2: A Bomlás lett a polcom 100. tagja:)

10 megjegyzés:

  1. Még mindig vigyorgok, amikor erre a napra gondolok, mert annyira jó volt!!!
    Én már megbomlottam, és jajdenagyontetszik, de majd jól megírok neked egy titkot levélben, mi jutott az eszembe róla. ;)
    Amúgy, ne aggódj, én csak a műanyag székben estem el majdnem. :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most fogok, miután sírva de újra leérettségiztem és elballagtam. SZJG <3
      ^^ A levél szerintem este megy, és várni fogom a válaszod:)
      De még is kevesebb cikis dolgot csináltál, mint én. Csodálkozom, hogy a lábamban nem estem egyszer se el:D

      Törlés
    2. Jaj, akkor vége van a könyvnek. :( Bizony, SzJG <3
      Rocksztár leszek, fát nevelek. :D

      Nem, csak rossz helyen mentünk le a metróhoz. XD

      Törlés
    3. Igen, vége:( Köszönöm az ajánlást, mert egy hihetetlen történet volt, és pótolhatatlan a hibái ellenére!
      Hajrá Ricsi! :D

      De te mondtad, hogy nem ott lesz, én erősködtem, hogy azért menjünk le, szóval az is én voltam:)

      Törlés
    4. Jó, én meg belementem. :)
      De eltévedni is jobb volt ketten. :D

      Törlés
  2. Elolvastam mind a kettőtök bejegyzését arról a napról és egy egészséges irigység van ám bennem. :) Persze jóindulatú! :)
    Mindamellett, hogy találkoztatok Lakatos Leventével, egy fantasztikus napot töltöttetek együtt!
    Remélem sok ilyen jó alkalmatok lesz még! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha errefelé jársz egy kicsit hosszabb időre, akkor megpróbálhatnának hárman valamit összeszervezni. Mit szólsz? :)

      Törlés
    2. Hú, én benne lennék egy hármasban. :)

      Törlés
    3. Júúj, de jó lenne! Én is benne vagyok ám!!!! :D

      Törlés
    4. Ennek nagyon örülök!:) Remélem találunk olyan időpontot ami mindenkinek jó lesz!:)

      Törlés