2014. július 8., kedd

100 kérdés TAG: 81-90-ig

Jó régen elkezdtem már ezt a kérdéssort, ideje lenne befejezni. Szóval az utolsó előtti következik. 

81. Melyik a kedvenc idézeted? Miért? Ki jut róla eszedbe?

"Muszáj táplálkoznunk, kibocsátani a salakanyagokat, és oxigént felvenni a sejtműködéshez.
Minden más választható."Sheldon_Cooper
/Big Bang Theory-Sheldon/
82. Csalódtál már? Ha igen hogyan? Hogyan oldottad meg?
Szerintem nincs olyan ember aki ne csalódott volna. A hogyan és a hogyan oldottad meg dologra nem szeretnék válaszolni, mert egy részről  túl személyes, másrészről pedig sok nem nyert megoldást, és nem is lesz rá soha.

83. Tudsz konfliktust kezelni? Példát írj.
Nem igazán. Inkább elkerülöm ha lehet.

84. Írd le a hobbidat, és írj róla részletesen.
Nincs egy kimondott hobbim. Szeretek sütni/főzni, olvasni, fotózgatni. Hmm vajon a  PC játékok nyúzása számíthat hobbinak?:)

85. Mennyit és mit iszol naponta?
Viszonylag sokat iszok. Mondjuk kinek mi a sok, nekem ez az átlagos. Általában napi 1,5 - 2 liter ásványvíz.

86. Mi volt a legcikisebb eset, ami veled történt?
Áhh, ha én azt elmondanám… Bőven elég, hogy rajtam kívül 3 ember tudja, még sok is.
Ezenkívül szerintem az összes eset, mikor elesek a lábamban ide sorolható.
Vagy mikor aput szólítgatom a  boltban és már minden apu címkével ellátott ember figyel rám, csak a sajátom nem. :) Olyankor olyan furcsán néznek az emberre a nem saját apukák.

87. Orvos, vagy inkább kínlódsz?
Kínlódok, de még mennyire. Félek az orvosoktól, és nem is tudok megbízni sokukban. Egyedül a fogammal nem tudok sokáig ücsörögni, ha az fáj akkor menni kell, nincs mese.

88. Mennyit és miben változtál gyerekkorod óta?
Rengeteget változtam, s nagyon sok mindenben. Gyerekként egy életvidám, semmivel sem foglalkozó szöszke csajszi voltam. Mára már egy eléggé elvont gondolkodású, pesszimista nő lettem, aki nem találja a helyét a világban. Ha boldog vagyok, akkor viszont előtör belőlem az aki gyerekként voltam, és nem érdekel senki, csak azok akik éppen velem vannak. Anya mindig azt mondja, hogy olyankor csillog a szemem.
Külsőre is hatalmas a változás. Főleg szélességben, és mellméretben, meg hajszínben.

89. Miért álltál neki ennek a 100 napos kihívásnak?
Jó ötletnek tűnt, és tetszettek a kérdések.

90. Írj egy idézetet. Bármit. Magadtól.

“Úgy fekszik ő, ki küzdve tört a jobbra,
mint önmagának dermedt-néma szobra.
Nem kelti föl se könny, se szó, se vegyszer.
Hol volt, hol nem volt a világon egyszer.”

Kosztolányi Halotti beszédének utolsó 4 sorát álmomból felkeltve is elmondom. Sajnos már az egész verset nem tudom, de szeretném majd újra megtanulni.

4 megjegyzés:

  1. Már-már azt hittem, nem lesz folytatás.
    Sheldon-idézet. :D:D:D
    "Vagy mikor aput szólítgatom a boltban és már minden apu címkével ellátott ember figyel rám, csak a sajátom nem." - Ezen szakadtam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát már valóban nagyon régen elkezdtem:) De mindjárt vége^^
      Örülök, hogy megnevettetlek:)

      Törlés
  2. Az apukás rész nekem is nagyon tetszett :) De azért ne szomorkodj sokat, mindig meg kell látni az élet szépségeit és pozitívumait :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szomorkodom, régóta nem voltam olyan jól mint most:)

      Törlés