2014. július 17., csütörtök

Aranyköpések a munkából

Önkiszolgáló pénztárnál voltam egész nap, és olyan 8 óra munka után azt hittem már nem lep meg semmi.
Egy tipikus, pesti nagymenő csávó lép az egyik géphez a haverjával, 2 karton sörrel borokkal meg miegyébbel. Rám néz mosolyog, majd elkiáltja magát:
- Majd a Cica segít nekünk!
Odamegyek, mosolyt erőltetek az arcomra.
- Nem vagyok a cicája.
- Jól van na, én csak kedves akartam lenni.
- Akkor sem vagyok a cicája.
- Kedves akartam lenni, de mondhatom bunkón is.
- Már úgy kezdte.
Ezután beütöttem nekik a söröket, majd otthagytam őket a saját morgásukban. Mikor kiment a csávó úgy nézett rám, mint aki meg tudna ölni a szemével. Ha tudná, hogy én a  fejembe már vagy kétszer szétloccsantottam a fejét a járólapon.
CharmmyKitty

8 megjegyzés:

  1. Teljesen jogos a felháborodásod. Világ életemben egyetlen "becézést" utáltam csak, a cicázást. Olyan lealázónak érzem :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak te érzel így ezzel kapcsolatban. Meg mindig az jut eszembe, hogy a sok szőke ***** szokta így hívni az éppen aktuális pár hónapig tartó pasija.

      Törlés
  2. Úgy utálom az ilyen megszólításokat!!!!
    Meg azt, amikor fütyülnek! Mi vagyok én, kutya?
    Amúgy meg azért önkiszolgáló, hogy a Cica nélkül is tudjon fizetni....ha már ilyen kemény, akkor nélküled is meg kellett volna oldania a dolgot. Gyökér. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a gond, hogy az önkiszolgálót nem arra használják amire kellene. Bejönnek 2 kocsinyi árúval és csodálkoznak rajta, ha nem megy. Arra lenne igazán jó, ha vesz pár terméket, és tudja magáról, hogy tud olvasni és normálisan gondolkodni. Ehhez képest az esetek 90%-ban menni kell hozzájuk, mert nem fogják fel a gép utasítását, sőt azt se tudják, hogy éppen mit csináltak. Vagy rossz kódot húznak le.
      Aki meg rendeltetés szerűen használná, neki meg félórákat kell várni, mert olyanok használják akiknek nem ott kellene bénázni.
      A karton sörhöz meg azért kell menni, mert nem tudnak sört szorozni a vásárlók. Azt csak a dolgozók tudják megcsinálni. És azért 48 darab sört egyesével lehúzkodni nem kis munka:)

      Törlés