2014. július 9., szerda

Egy kis aranyos történet

Szóval van egy srác a munkahelyen, aki nagyon megtetszett. Olyan édesen mosolyog és hát nem néztem többnek 17-nél. Egyik nap megkérdeztem mennyi idős. Kiderült, hogy A (legyen ez a kódneve) idősebb nálam is. Hát én örültem, mint kisgyerek a pöttyös labdának, és munka után civilben megkérdeztem tőle, hogy van e valakije. Mint kiderült jó pár éve van menyasszonya.
Na de nem is ez a lényeg, hanem  hogy pár nappal később leesett a tantusz, mikor civilben jött vásárolni B-vel. ( Nagyon fantáziadús kódnevek. ) Szóval B fiú, és tuti biztos hogy meleg. És akkor esett le, hogy mindig együtt látom őket civilben és hogy mindig egy napon szabadok meg ilyenek. Akkorát koppant a földön az állam, hogy még a föld is beleremegett:) Hát mindenre gondoltam volna, de erre nem.
Azóta ezen nevetek, mármint a helyzeten. Összeszedem minden bátorságom és rögtön egy másik csapatban játszó férfit sikerül kiszemelnem. Na de sebaj, nézni attól még nézni szabad, már ha képes leszek a helyzet komikusságán nem elnevetni magam. Pedig olyan jó pasi, megérne pár tányér csapkodást. Félreértés ne essék, én nem vagyok a kapcsolatuk ellen. A szerelmem szerelem, mindegy hogy milyen nemű emberek között jön létre. :)

2 megjegyzés: