2014. július 2., szerda

Helyzetjelentés

Régen jártam erre, aminek egy nagyon egyszerű oka van. Sikerült egy átmeneti munkát találni a nyárra. De még mielőtt  mesélnék szeretnék valamit közölni.
    Ez egy személyes blog. Akármi is került ki rá/ fog rá kikerülni, akkor is személyes blog marad. Ha nem tetszik valakinek Alt+F4 és nem kell olvasni. Senkit soha nem kényszerítettem rá. Pont ezért is vannak címkék a bejegyzésekhez, és legtöbbször már a címből azonnal kiderül, hogy személyes poszt, recept, könyves vagy egyéb másról szóló lesz. Akit az egyik nem érdekel, azt kihagyja és kész.
És még valami. Ha valakinek nem teszik valami, az nyugodtan közölje, de ne keverjen bele másokat. Nagyon nem szeretem az ilyen kavarásokat.
   Na és akkor a munka, kasszás vagyok egy nagy áruházban. És ahhoz képest, hogy miket meséltek, szerintem nagyon jó hely. Ha nem lenne ennyi türelmetlen, tapintatlan, agybeteg vásárló, akkor egy tökéletes munka lenne. A csapat nagyon jó, hamar megszerettem őket. És a legfontosabb, hogy nagyon jól érzem magam, boldog vagyok. A nap végére már csak a fürdővíz és az ágy életet, olyan kellemesen lefáradok:) Összeszedek majd pár olyan pillanatot, mikor azt hittem, hogy eldobom az agyam és ezek nem csak negatívak.
De most megyek, el kell készülnöm, holnap reggel mennem kell:)statements_375446

6 megjegyzés:

  1. Hűha, nem tudom miféle atrocitás érhetett a blogoddal kapcsolatban, de remélem semmi komoly :( Én speciel mindent így szeretek benne, ahogy van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Aranyos vagy. Inkább az húzta fel bennem a pumpát, hogy olyanokat akart belekeverni az illető akiket nagyon nem kellett volna.

      Törlés
  2. Én is így szeretem a blogod ahogy van, főleg hogy még jóval a beauty blogok előtt minden nap olvastalak.: ) sok sikert a munkához!

    VálaszTörlés
  3. Egyik kedvenc blogom, úgyhogy csak maradjon is ilyen! :)

    VálaszTörlés