2014. július 13., vasárnap

Lezárt doboz margójára

Viszonylag hosszú volt az idő idáig, bár rövidebb volt, mint vártam. Viszont ezt neki is köszönhetem, mert nem okozott  olyan gennyes tépett sebeket, és nem is tépkedte fel újra és újra őket. És az a pár ember akikre számíthattam, mindig visszarángattak, ha el is keseredtem.
Mindenki azt mondja, hogy az idő gyógyítja a sebeket. Én ezzel nem értek teljesen egyet. Kell az idő is, de az új ingerek fontosabbak. Fontos, hogy miután a mélybe süppedtünk, ne hagyjuk magunkat ott megtespedni. Hanem új lendülettel talpra kell állni, és céljaink felé katonás lépésekben haladni kell. Megtettem a saját nagy lépésem, és egy icipici köpésnyivel már közelebb is kerültem hozzá. Már csak évek kérdése.
Ma lezártam a dobozt, melybe az előző 3 és fél évet tettem el. Az utolsó tárgy, a pulcsi is oda került a többi közé. Már nincs szükségem rá, hogy mellettem legyen.
Lezártam, továbbléptem és készen állok. Sodorjon elém bármit, és bárkit is a sors, szembenézek vele!1888598_712421525474788_614946784757362815_n
Ui: Kedves Sors, azért kérlek ezt ne vedd kihívásnak! :)

4 megjegyzés:

  1. Oh, ezt mindig kihívásnak veszi, csak nem mindig úgy, ahogy számítunk rá. :)
    De örülök Neked. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért még egy kicsit várjon:)

      Törlés
  2. Örülök, hogy már jól vagy :) És egyet értek veled - az idő mellett az új ingerek is nagyon fontosak, elfeledtetik velünk a gondokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,és egyszer csak azt veszi észre az ember, hogy nincsenek, vagy már csak nagyon halványak.

      Törlés