2014. július 21., hétfő

Meglepő gesztus

Van egy fiú I. Igen, tudom, egyszer el fog fogyni az abc. Szóval I. annak idején nálam volt tréningen és olyan jól elszórakoztunk végig. Természetesen figyeltünk a munkára, csak közben jól éreztük magunkat, meg ügyes is volt, így nem igazán kellett cseszegetni, hogy csinálja rendesen. Aztán azóta a nap óta azért sírtunk, hogy egyszer legyünk már egymás mellett a kasszában. Természetesen én mindig el lettem tőle dobálva a lehető legtávolabb.
Aztán most, hogy mentem éjszakába láttam, hogy ő is ott van. Nem igazán tudtunk éjfél utánig találkozni, de olyan aranyos volt, üzent az egyik diákkal, hogy ha nem vettem volna észre akkor itt van. Meg integetett. :)
Aztán a kasszasoron kellett árut feltöltenie és kölcsönösen tumblr_n3dbggFsXI1t2yv03o1_500piszkálgattuk egymást. Milyen jól áll a másiknak a munka, meg ilyenek. Szóval olyan igazán kellemes este volt.
Csak ő 2:30-kor végzett. Én meg viccelődtem vele, hogy itt hagy egyedül. És és hihetetlen volt, de megvárt. Mikor kimentem szünetre, kiültünk hátra a dohányzó helyre, jót beszélgettünk, egeret és békát néztünk. Aztán utána türelmesen várt 6:30-ig. Hol a kasszasoron kísért végig kívülről, hol az önkiszolgálónál álldogált és úgy beszélgettünk. És taps nekem, csak 1 kasszát rontottam el (teljesen véletlen volt komolyan!).
Fent az öltözőben meg teljesen idegbeteg lettem, hogy basszus, miért nem jöttem egy aranyosabb pólóba, meg miért nem hallgattam anyára és vasaltam ki a felsőm. Fuu ilyen ideges se voltam még mostanában a ruhám miatt.
Aztán 6:40 felé értem ki a kapun és ott várt egy feketeszedres Somersbyvel. Nem engedte kifizetni, és és még egy csomót beszélgettünk meg iszogattunk, míg az egyik barátnőmet vártam. (Aranyosan beugrott értem kocsival, mert ő is arra jár haza a munkahelyéről.)
És ez a drága I. mindeközben 4 órára ment vissza dolgozni. Szerencsére elértem, és írta, hogy minden rendben, de akkor is. Kicsit lelkiismeret furdalásom van, hogy ott maradt velem, de olyan jól éreztem magam. Úgy sajnáltam, hogy vége lett, és és szeretnék újra egy ilyen estét vele tölteni, még mielőtt véget ér a nyár...

4 megjegyzés:

  1. Ahw! Képes volt érted 4 órát még várni?! Nem semmi egy fiatalember! Nagyon szimpatikus lehetsz neki! :)
    Bízom benne, hogy lesz még ilyen estéd! Nem is egy!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen képes volt, és azóta még egyszer várt rám, de akkor nem maradhatott reggelig.:) Hát remélem, lesz még rá lehetőség.

      Törlés
  2. Szeretnék még ilyen élményeket olvasni. Úgy megmelenget. :)

    VálaszTörlés