2014. augusztus 19., kedd

100 kérdés TAG: 91-100-ig

Meg se merem nézni, mikor került ki az első rész. Tuti, hogy én ültem rajta eddig a legtöbbet, de végül csak eljutottam a végére:)

91. Szoktál egy-egy dal felcsendülésekor pár könnycseppet megejteni, mert eszedbe jut egy nagyon szép korszak, mikor ez a dal ment?
Ohh, de még mennyi ilyen dal van. Például a Misty Mountains Cold, Quimby – Magam adom, Ákos - Adj hitet és még sokáig sorolhatnám.  Nehéz is közülük egyet kiválasztani. De legyen Leandertől a csak Te. Nem tudom már jó ideje végighallgatni. Sőt Leander egy számát se.

92. Milyen memóriád van? Mindent megjegyzel, vagy fel kell írnod magadnak?
Kinek nincsen esze, legyen notesze. Nekem van noteszem, meg postitem, és mindent felírok részletesen. Képes vagyok elfelejteni dolgokat, és inkább biztosra megyek. Mondjuk a számomra nem igazán lényeges dolgok még így is elfelejtődnek, ha nem szólnak rám. Na meg a telefon, a naptár és a feljegyzések funkció miatt tartom csak szinte:D
(Na jó még mielőtt Sola megharagszik, igen fontos része életemnek, főleg hogy az e-book olvasom alig egy hónaposan meghalt.)

93. Ha kiderülne hogy holnap megy hozzád egy rég nem látott ismerősöd, mivel várnád?
Attól függ. Jóba voltam e vele, vagy sem. Ha az első akkor sütnék valami finomat, és összepakolnék a szobámban. Ha a második, akkor nem kell eljönnie se.

94. Szereted a kínai kaját?
Hát eddig még csak ramen levest ettem, de házi készítésűt, és nem teljesen recept hűt, de az nagyon finom volt. Na meg a mézes- szezámos csirkemell. Imádom! Csak ne nekem kelljen mosogatni utána:)17189_szezamosmezesbundabancsirkemell_n
95. Mit csinálsz, mikor otthon vagy betegen?
A számítógép előtt “haldoklom”. Igazából ugyanúgy telik a nap, mint ha nem lennék beteg. Gépezek, teát iszom, csak közben az asztal tele lesz zsepivel. Mondjuk nem emlékszem olyan betegségre, ami ledöntött volna a lábamról teljesen.
Na jó a fejfájások, akkor ha olyan elmegyek aludni, ha nem tudok vele akkor valamilyen kellemes hangot keresek és hallgatom, ha van rá lehetőségem besötétítem a szobát hozzá (monitort is kikapcsolom).

96. Mire gyűjtöd jelenleg a pénzedet?
Hosszú távon saját lakásra, rövid távon egy kis műtétre és egy fényképezőgépre, meg tetoválásra. Meg könyvekre, meg minden más apróságra, amit meglátok és úgy érzem, nem tudok nélküle élni.

97. Melyik a kedvenc nasid?
Most éppen a hideg görögdinnye. De legtöbbször túró rúdi az amivel nassolási vágyam csillapítom.letöltés
98. Te vagy a kezdeményező egy veszekedés után, amikor békülésre kerül a sor, vagy büszke vagy?
Ha úgy érzem, hogy egyáltalán nincs igaza a másik félnek, akkor hagyom had főjön a levében. Aztán mikor feladom, hogy én nem bírom tovább, akkor persze kezdeményezek, de elvárom, hogy kérjen bocsánatot a másik is, amiből persze megint vita alakul néha.

99. Félsz a villámlástól?
Nem. Szerintem nagyon különlegesek és szépek. Jó lenne kitalálni, hogy lehetne befogni és felhasználni. Nem lenne több villanyszámla:D

100. A 100. napon próbáld meg megfogalmazni, hogy miért jó ilyent készíteni. Vajon, miért szeretjük mi ezeket a kis feladatokat annyira? :)
Jó kérdés, nem tudom. Én szeretem olvasgatni az ilyeneket, és látni, hogy mint és miként vélekedtem anno. Másét meg azért szeretem olvasni, mert kíváncsi fáncsi vagyok:)

5 megjegyzés:

  1. Jó volt olvasni a válaszaidat ^^ Egyébként szerintem én vagyok az egyetlen ember a földön, aki nem szereti a nézes-szezámos csirkét :D Nekem nagyon édes, meg valahogy nem tudom összeegyeztetni a husi sósságát a méz édességével. Viszont egy jó kis gung bao csirke mindig jöhet ^^ (az ilyen fokhagymás, mogyorós, mindenféle zöldséges csirke, picit csípős, isteni ^^)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, lesz még mit kipróbálnom:) Következő akkor ez a gung bao csirke lesz:)

      Törlés
  2. Élvezet volt ez az egész sorozat. :)
    Dinnye. Imádom, most ettem meg belőle egy batár nagy darabot. Meg most, hogy olvastam, jöhetne a kínai és a túró rudi is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy továbbadogatós történet, és gondoltam, unalmasabb napodon belevonlak téged is. :)

      Törlés
    2. Örülök, hogy tetszett:) Hmm most én is szívesen ennék dinnyét, de az utobbi időben nem sikerült finomakat kifogni:(
      Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám:)

      Törlés