2014. augusztus 9., szombat

Aranyköpések a munkából

Kicsit sántít a cím, mert a dolog már otthon esett meg, de nem sokkal munka után, és nagyon is köze volt a munkához.
Szóval a 3. éjszakámból hazaérve, nagyon fáradt voltam. Körülbelül úgy néztem ki mint egy zombi, csak engem nem a szövetpótlás, hanem az ágyba fekvés mozgatott. Mondjuk nem szabadott volna azonnal elaludnom, de ezt majd egy másik mesében, itt a történet szempontjából lényegtelen.
Tehát hazaértem, és már öltözés közben elaludtam. Anyuék meg elmentek vásárolni, én meg mint a bunda durmoltam tovább.
Egyszer csak arra ébredek, hogy anya bejön a szobába és mondja, hogy megjöttek. Én pedig kiugrottam az ágyból a takarómat magam előtt szorongatva és ez kérdeztem:
- Megjöttek a vásárlók?3Na ezek után mondja valaki, hogy nem szívvel lélekkel csinálom a munkám:D Még vele is álmodom xD

2 megjegyzés: