2014. augusztus 17., vasárnap

Egy délután

Én: – Olyan az a felhő, mint egy hajó a hullámon.
I: – Igen, ott a hajó, de ott nincs hullám.
Én: – De az Pinokkió fej alsó része a hullám, és rajta a hajó, árboccal, meg kéménnyel amiből pöfög a füst.
I: – Hát eléggé másképpen látjuk a dolgokat.

(Azóta már egy gőzős is látok benne:D )
felhő
***

I: – Nem hiszek a szerelemben.
Én: – Nem hiszel?? Akkor szerinted mit éreznek az emberek mikor találnak egy olyan ember akivel együtt lennének? Csak testi vágy? Miért nem hiszel a szerelemben?
I: – Van valami, de ha egyszer megsérül az ember, akkor nehéz újra hinni benne.
Én: – Hidd el jön majd egy lány, akit meglátsz, megismersz, és minden eddigi fájdalmat elfelejtsz, s újra hinni fogsz és érezni fogod. A szerelem létezik.

4 megjegyzés:

  1. A hajót határozottan látom benne.
    Szomorú, ha valaki nem hisz a szerelemben, vagy nem tartja rá magát érdemesnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, nem csak én haluztam be akkor:)
      Szomorú, remélem egyszer valaki mellett újra rátalál majd.

      Törlés
  2. Én mindent megláttam a képben, amit ti is :P
    A szerelem pedig bizony létezik. Igen, megsérülhet az ember, de attól még a szerelem érzése nem vész el örökre, sak újra meg kell találni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy mindent megláttál:)
      Egyetértek veled.

      Törlés