2014. augusztus 7., csütörtök

Helyzetjelentés

Most voltam szabadságon elvileg. De jobban elfáradtam ez idő alatt, mint ha dolgozni mentem volna.
Hétfő reggelre a bölcsességfogam begyulladt, szeretett volna a világra jönni, és hiába próbáltuk kiszabadítatni az orvosokkal, még mindig a számba van. Ha már tuti lett volna minden, akkor megint jött valami, hogy most ezért meg ezért nem veszi ki. Kezdem feladni, hogy valaha is kikerül onnan…
Kedden fájós foggal mentem Pestre tesztet írni, mely számomra nagyon fontos munkalehetőség első kapuja volt, amin sikeresen megfeleltem. 13-án pedig jön a második kör. Addig minden szórakozás, olvasás és egyéb dolog félrerakva, tanulnom kell a tesztre. Szóval még egy jó darabig eltűnve maradok, de ez most nagyon fontos.Egy fordulópont, egy hatalmas lehetőség, melyet meg kell ragadnom vaskarmokkal.
És most jöjjön két 12 órás nap kedvenc vásárlóim között:D Úgy hiányoznak, de tényleg!

6 megjegyzés:

  1. A fogad sajnálom, az egyik legrosszabb ha az fáj: S a teszthez pedig drukkolok, sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta szerencsére már nem fáj, de még mindig a helyén van nagy bánatomra:S
      Köszönöm szépen szerencsére a tesztek sikerülnek, de a szóbeli részen elbuktam.

      Törlés
  2. Kitartást a vásárlókhoz, és a foghoz is. Előbb-utóbb csak sikerül megszabadulni tőle, bár még mindig tartom, amit mondtam korábban erről. A tesztekhez az ujjaim kulcsolva. :)

    VálaszTörlés
  3. Juj, remélem nem fogsz már sokáig szenvedni a fogaddal :( Nekem is nődögélnek a bölcsesség fogaim, de tök békésen, el is férnek és nem is fájnak, meg is lepődök rajtuk rendesen :O

    VálaszTörlés