2014. augusztus 31., vasárnap

Helyzetjelentés

Icipicit eltűntem. Az az igazság, hogy majd 2 hétig nem volt gépem. Ide vágott be a közelünkbe a villám, és hiába volt áramtalanítva a gép, az alaplap megadta magát. Aztán az új beszerzésébe még beszólt, hogy a szervizben rengeteg gépet vittek, és egy augusztus 20 is volt közben. Photo_Jun_22__10_07_32_AMMeg volt az a bizonyos állásinterjú amire nagyon sokat készültem, és tanultam. Majd csodálatosan pofára estem. Hihetetlenül csalódtam az egész cégben, és az biztos hogy a Pesti részre többet jelentkezni nem fogok, vagy ha mégis a 25 kilós kalapács bent lesz a táskámba, és ha újra meglátom azt a bunkó férfit, megoldom hogy többet ne kelljen az utódláson gondolkodnia. Hihetetlenül csalódtam, pedig itt volt az esély hogy elinduljak az álmom felé… De hát nem sikerülhet minden elsőre.
Meg azért ha már rosszhír van legyen kicsi örömhír is, szeptember 15-ig meghosszabbították a szerződésem, így van idő még nézelődni.

Mondjuk, mind ehhez hozzá tartozik az is, hogy nagyon időm se volt gépezni. Ha nem dolgoztam, akkor I.-vel töltöttem az időt. S lelkem egy kicsiny része, annak ellenére megszerette, hogy tudtam nem szabad. Ma ment haza, s nem látom többet, mégis olyan emlékeket hagyott maga után amiket soha nem felejtek el. Bár a régi énem biztos lekevert volna jó pár pofont azért amit tettem, de nem bánom. Jól éreztem magam, s úgy gondolom csak ez számít.
10641265_726355244104775_442052881145213710_nMeg a CsCsK ebben a hónapban is miattam csúszik^^ Nem is én lennék, ha nem miattam csúsznának a dolgok. De egy meglepően jó könyvet sikerült kisorsolnunk azt elárulhatom:)

Ui: Nemsokára szabadságom lesz (1 kis napocska), és minden levélre, kérésre, kérdésre válaszolok, ígérem:)

6 megjegyzés:

  1. Sajnálom az állás dolgot :( Én nagyon drukkolok, hogy elérd az álmaid, és kitartást kívánok az elkövetkezendő időkre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nem szomorkodom érte, lesz más, meg még lesz esély újra megpróbálni:)
      Köszönöm szépen!

      Törlés
  2. Az utolsó képet próbáld meg önmagad felé jó tanácsnak értelmezni. Ne bánd, ahogy alakult, később meglátod, hogy volt értelme.
    Sajnálom, hogy csalódtál a cégben, de tényleg nem jöhet minden össze elsőre. Meg kell dolgozni az álmokért, és nem úgy ismerlek, hogyha valóban szeretnéd, akkor nem sikerülne. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálom:) Remélem valóban jó döntéseket hoztam:)
      Köszi, de néha reménytelennek látom a harcot.

      Törlés
  3. Ezek a kis csalódások visznek minket előrébb. Erőt merítesz mindebből és újult erővel vághatsz neki a jövőnek!
    Semmi más nem számít, csak az, hogy Te jól érezted magad! Ez a legfontosabb és így szép emléknek marad meg mindez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De a sok csalódás úgy eltudja rontani az ember kedvét:(
      Igen, igazad van neked is!:)

      Törlés