2014. október 31., péntek

Szintet léptem

Na nem kell rosszra gondolni, nem a játékbeli kockaságom hirdetem (bár azért benne van az is, hogy az utóbbi időben megint talán túl sok időt töltök a játékok előtt), hanem hogy már 23 éve +1 napja (szép október 30. reggelén) megszülettem.
1609900_585624154857753_113294379_nMég mindig nem tartom ünnepnapnak. De mégis tegnap minden olyan szép volt. Anyuval lementünk Siófokra, nézelődtünk vásárolgattunk, beszélgettünk. Aztán haza érve annyira megörültem.
Itthon fogadott Dóri és Gabi levele, Lóránt üzenete. Dávid is azzal kezdte a beszélgetést, hogy “ma vagy holnap?”. :) Az egyik osztálytársam Á. is felköszöntött WoW-on:D  És még Zsolti és az anyukája is írt. Én úgy bömböltem a gép előtt, mint egy kisgyerek akinek elvették a csokiját. Pedig már sehol nem jelzi, hogy mikor is van ez a nap.

12 megjegyzés: