2014. november 5., szerda

Szülinapi meglepik

Idén kicsit megleptem magamat:) Már régóta kiszemeltem jó  pár könyvet, és úgy terveztem, hogy hazajön belőle 1-2 darab. Eredeti tervek szerint a Warcraft könyvek jöttek volna haza (mint már vagy százszor elterveztem), de akármikor néztem, az egyik mindig elfogyott, így feladtam eme tervem. Csúszik, megint. S ha ez már így alakult, akkor úgy döntöttem, hogy én bizony most könyvesboltban fogok keresgélni, szemezgetni.
Aminek a könyvesbolti eladó csaj szerintem kevésbé örült, ugyanis vagy négyszer cikáztam végig fel s alá a boltban, mert nem találtam egyik könyvet se amelyiket szerettem volna. Az más kérdés, hogy majd kiszúrta mindegyik a szemem.
Ajándék (1)
- John Green - Csillagainkban a hiba: filmes borítóval, mert ennél közelebb nem kerülhetek egy saját Augustus Waterhez.
- James Dashner – Az útvesztő: csakis a filmes borítóval jöhetett haza, mert ha a könyv nem is lesz jó, a tudat boldogítani fog, hogy Dylan O’Brien a polcomon van méghozzá ilyen szuper borítón.
- Nicholas Sparks – Vissza hozzád: filmes borítóval, mindenkinek kell egy saját James Marsden a polcára^^
- Meg Rosoff – Majd újra lesz nyár: filmes borítóval, a különc a csapatban, úgyanis nem volt tervben, és drágállottam is, de senkitől sem tudtam kölcsönkérni, viszont nagyon érdekel, hogy van e olyan jó mint a film.

Ajándék (3)Anyuéktól két plüsst kaptam, meg egy kis édes kancsót meg egy Pickwickes teaválogatást. A teaválogatást érdemes beszerezni, mert rettentően jó és kényelmes a bögre ami hozzá van. Meg még rengetek dekorációs dolgot kaptam a szobába. Majd megmutatom azokat is:) Ajándék (2)A két fiú neve pedig, Derek a kékszemű kutyus, és Viktor a kis barna.

6 megjegyzés:

  1. Utólag is boldog születésnapot!:))

    (és azért óvatosan, akármilyen jófej is, a végét ismerve mentsen meg az ég egy saját Augustustól)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      Olvastam már a könyvet, mielőtt megvettem volna, és szerintem Augustus egy, mit szépítsek jó ember. És a vége ellenére is, megéri az a pár nap/hónap, mert egy oylan csodát kaphat vele az ember, amiért megéri élni:) Legalábbis szerintem.

      Törlés
  2. Valahogy a boltban való cikázáson nem lepődöm meg. :P
    Sparks könyveit szeretem, pedig az első előtt, amit a kezembe vettem volna, még szkeptikus voltam.
    Milyen dekor dolgot kaptál?
    A két plüss annyira aranyos, és illik is hozzájuk a név. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon vicces volt:) Aztán segített a csajszi és mentem utánna nevetve, hogy jéé ez itt volt xD
      Nem rosszak Sparks könyvei, ha az ember romantikát szeretne^^
      Ajándékcsomagoló pappírokat, ilyen előre elkészített masnikat a csomagra, meg hozzá dekor szalagot, meg ilyen dekor köveket:) Majd megmutatom őket:) Ja meg textileket a szobába:)

      Törlés
  3. Kellemes időtöltést a könyvekhez :)

    VálaszTörlés