2014. december 31., szerda

Az utolsó 2014-re

Hát vége lett ennek az évnek is. Szerencsére.
Nagyon régen nem volt már ilyen pocsék évem, és úgy érzem ennél rosszabb már nem jöhet. Vagyis nagyon reménykedem benne. (Tudna rosszabb lenni, de remélem nem veszi ezt kihívásnak a sors.) Ezért nem is írok nagy összefoglalót, csak megemlítek pár szép emléket, megtartott fogadalmat, jó dolgot, és megteszem az új fogadalmaim:) A rosszat meg elfelejtem, előre kell nézni és hajrá.
De még mielőtt belekezdek a csacsogásba,

Sikerekben Gazdag, Boldog Új Évet kívánok!
945e9a639568f094_thumb[1]


Ebben az évben történt:
- Befejeztem tanulmányaim, ahol egy olyan pappírral gazdagodtam amivel nem nagyon lehet mit kezdeni.
- Elkezdtem dolgozni, és olyan büszke vagyok magamra, mert normális dolgokra költöttem csak eddig, és a házamra is elkezdtem félretenni.
- Elindultam a nyáron megkeresni magam, s úgy érzem célba jutottam. Már tudom mit akarok nagyjából, és hogy ki vagyok.
- Egy régi vágyam teljesült nemrégiben, mellyel közelebb kerültem ahhoz a Vikihez, aki szeretnék lenni. Majd később megmutatom, még gyógyul. Aztán folyt köv:)
- Szerelmi téren visszatértem a tini korszakomba, mindenkibe szerelmes vagyok aki egy picit is helyes és aranyos.
- 576-tól többet soha nem rendelek semmit. El akartam mesélni, de nem volt időm leírni, mostanra meg már megnyugodtam, de a WoW kiegészítő körül csinálták a hisztit, a WoW meg nem játék.
- Elkezdtem LoLozni, mert hát miért ne. Így sincs időm semmire:D
- Találkoztam idén pár emberrel akikkel eddig csak online tartottam a kapcsolatot.
- Elkezdtük Dórival a CsCsK-t, ami néha a hibámból akadozik, de jó buli:)
- Átalakítottuk a szobám, a fal színével nem vagyok kibékülve, de amúgy nagyon én lett:)
- Ja és kezdem kinőni a könyvespolcom, pedig csak 21 könyv jött idén haza.

Erre az évre megfogadtam, hogy:
- többet olvasok, és ez sikerült :) Több mint 100 könyvet elolvastam.
- a rendszeres mozgást is megfogadtam, ami nem valósult meg teljesen, viszont a munkahelyemen rengeteget sétálok/rohanok így egy negyed pipát adok magamnak
- vért adok, hát ez nem sikerült, de majd 2016-ban, talán:) 2015-ben tuti nem lesz rá esély.
- egészségesebb sütik készítése, nem, nagyon nem sikerült
- WoW könyv fordítás elindult 1 oldalt lefordítottam a pocsék angolommal és azóta felé se néztem. Nem is hiszem hogy folytatni fogom.
- Levelezőtársakat találtam, de csak 2 emberrel tartom rendszeresen a kapcsolatot, a többiek úgy elkoptak.
- Felírom az összes velem történt jó dolgot egy cetlire, majd üvegbe gyűjtöm dolog márciusig sikerült, aztán az egész üvegestől dobozolásra került.
- Szent András kerék készítése idén is elmaradt:(

2015-re megfogadom:
- Rendszeresebben próbálok jelentkezni. Rengeteg lemaradásom van, amit szeretnék pótolni.
- Logikus érveket felsorakoztatva eldöntöm, milyen irányba induljak el, és megteszem az első lépéseket, hogy megint visszaüljek az iskolapadba, de csakis munka mellett, és csak is saját pénzből.
- Megteszem a következő lépést afelé, aki szeretnék lenni.
- Végigolvasom a könyvespolcomon lévő könyvek felét újra. Mindig csak ugyan az a 7-8 darab kerül a kezembe, de ideje lenne a többit is picit leporolni.
- És végül de nem utolsó sorban, sok évnyi halogatás után, idén haza kell kerülnie a magyarul kiadott Warcraft könyveknek.

És mást nem fogadok meg, bőven elég lesz ennyi is:)
Vigyázzatok magatokra, jövőre találkozunk!

3 megjegyzés:

  1. Mivel, én most nem szerettem volna évértékelést írni, viszont nekem nagyon jó dolog volt a könyvhét. Azt nagyon szerettem ebben az évben. ;)
    Kívánom, hogy a következőre álló fogadalmakat tudd teljesíteni sikerrel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak a jót szedtem össze, a rosszra nem emlékszünk!
      Oooo a könyvhét! Tudtam én hogy valamit elfelejtettem! Az valóban felejthetetlenül jó volt, és idén is mennünk kell! :D Mindenkit betámadunk és szerzünk Hűvösvölgyit XD
      Köszönöm a jó kívánságot, remélem valóban sikerül megtartani őket!:)

      Törlés
    2. Naná, hogy megyünk!!!
      Muszáj lesz szerezni egy példányt, és elbeszélgetni az írónővel. :D

      Törlés