2015. január 21., szerda

Karácsonyi ajándékok:)

Tegnap nézegettem a karácsonyi képeket a gépen, és akkor jöttem rá, hogy meg se mutattam, mit hozott a Mikulás és a Jézuska.  Szóval megkésve, de megmutatom a 2014-es karácsonyi ajándékaim.
Amiről nem tudok képet mutatni azok a ruhák. Kaptam egy piros cipzáras pulcsit, aminek fülei vannak. Igen fülei, nagyon édes^^ Meg egy fehér háromnegyedes ujjú felsőt, amin egy fehér tigris van kék szemekkel. Teljesen beleszerettem a tigrisbe:)
Mikulás napján egy új lakó költözött be hozzám, mégpedig Ágas a rémszarvas:) Őt a Mikulás hozta.Ágas
Meg még 2 lakóm lett akik kicsit nagyobb kategóriába tartoznak, úgyanis mind a ketten 50 centisek. Micimackó és egy Tigris a két említett, akikkel csatát vívok az ágy megszerzéséért. De olyan aranyosak:)
És a karácsony nem telhet el könyvek nélkül.
4 könyv jött haza: - J. R. Wardtól  A király és a Bűvölet  
                                      - Lakatos Leventétől az Aktus és a LoveClub.Könyvek MiciékMeg kaptam új süti kiszúró formákat:D Mert még nincs elég, így idén a linzer lehetett még fenyőfa, csillag, és angyalka formájú is. :)Kiszúrók
Dóritól egy nagyon személyes, kézzel készített ajándékot kaptam. Egy írók nevével teleírt bögrét, amit saját kezűleg készített. Mindenki rajta van aki csak számít. Asimov, Moldova, Ady, Leiner, Kenyon és még sokáig sorolhatnám :)Dóribögre (1)Dóribögre (2)Meg lett ragasztópisztolyom, kis szikém, kis led lámpám a kulcstartóra, meg egy csomó masnim és egyéb dekor cuccom:)
És idén megleptem magam még egy nagy ajándékkal, de azt majd később mutatom csak meg:) Arról egy hosszabb bejegyzést szándékozom írni.

2 megjegyzés: