2015. február 11., szerda

Az első tűszúrás

Furi cím, nekem valahogy egy drogos naplója jutott róla eszembe:D Pedig nem erről lesz szó:)
Már régóta szerettem volna tetoválást. Terveztem, kutakodtam, készítettem fel magam, de évről évre csak halasztódott. És talán ez nem is baj, így csak még biztosabb lehettem a döntésemben.
Az első terv egy napocska volt a csuklómra, Kimi Räikkönen tetoválása volt az ihletadó, és a másolandó. Aztán jó pár év múlva egy karkötőre változott a terv, a csukló ugyan úgy maradt. Aztán felmerült említés szintjén egy farkas, és nem sokra rá megláttam egy képet ami megihletett, és akkor tudtam, hogy ez egyszer rajtam lesz.  De még mielőtt megmutatnám az elkészült művet, elmesélem, hogy zajlott a dolog.3D-Wolf-Animal-Tattoo-Idea
980x
Szóval tervezgettem és rengeteget kutakodtam, a színek és minták jelentéséről. Hogy miket írnak a felkészülésről, ápolásáról. Szalonokat is átnéztem, de már régóta követtem a Visions  Tattoo stúdió munkáit, és biztos voltam benne, hogy őket fogom választani.
November 30.-án leírtam a terveimet, és december elsején már megbeszéltük az alap dolgokat. December 27-re kaptam időpontot.
December 3.-án egy személyes egyeztetés volt, amiben kicsit csalódtam, én mást vártam. Találkoztam a tetoválómmal, elmeséltem mit szeretnék, közben ő tetováláshoz készülődött. Kérdezett, hogy mennyire szeretném realisztikusra a farkasom, meg hogy esetleg nem e tenném feljebb, mert az alkaron jobban ki lehetne dolgozni, s jobb lenne. Kicsit zavarban is voltam, sokan voltunk kis helyen, és gyorsan átlett beszélve a dolog, szóval nagyon csalódott lettem volna, ha más miatt nem járok bent Fehérváron csak ezért. 10570551_10152418940098547_2414408592116982348_nAztán hihetetlen gyorsasággal teltek a napok és eljött december 27. napja.  Izgultam, féltem, remegtem.
Kovács Gábor készítette a tetoválásom. Kedves volt, segítőkész, és profi. (Mindemellett azért megjegyzem, hogy kedves, nyugtató hangja van, és piszok helyes is :D)
Szóval az elkészült mű, a tetoválás után körülbelül 4 órával:TutánAztán volt egy picike gondom, mégpedig, hogy begyulladt a karom 1 héttel később, nagyon csúnyán kézfejemtől a bicepszemig. Rengeteg dolgot kipróbáltam hogy vajon mire lehetek allergiás, de a legjobb tippem erre a Bepanthen kenőcs, amivel kenni kellett. Miután abbahagytam a krémezését, pár nappal később már szinte teljesen eltűnt minden pötty és vörösség. Ezután újra végigpróbáltam mindent amivel találkoztam, de semmire nem jött ki allergiás reakció, így én azt mondom, hogy bizony  a babapopsinak jó krémet a bőröm nem igazán szereti.gyulladás (1)gyulladás (2)Már gyógyultan:gyogyultanszívTalán nagyon is látszik, hogy a hold lett az abszolút kedvenc részem a tetoválásból. Természetesen az egészet szeretem és szép, de ha egy részletet kellene választanom, akkor az a hold lenne. Ha jól megnézzük van benne egy mancs alakú kráter együttes (teljesen a művészre képzelete és keze szülte ilyenre, gondolatom se volt, hogy milyen lesz a kráteres holdam), és egy kicsit furcsa masni. Vagy csak az én fantáziámnak masni, de én azt masninak látom.farkaskaEddig akiknek megmutattam rögtön azt kérdezték mennyire fáj. Az az igazság, hogy teljesen elviselhető volt, néha picit kellemetlen, a vége felé úgy 2 óra elteltével kezdett el fájni picit jobban. De komolyan nem fáj, egy könnycseppem se bujt ki. És ez meglepő, nálam legalább is nagyon!
Hasonlítás végett: jobban fáj mikor 1 liter tej elfogyasztása után görcsöl a hasam, s jobban fájt mikor Augustus Waters-t elvesztettük.

Sleeve-tattoo-designs-32Hogy mit jelent? Több mindent.
A publikus történet, a farkas vonyít a holdra, a párját hívja aki nem jön el, mert elment messze, s talán örökre. Ezzel általában a legtöbben megelégszenek, és nem kérdezősködnek tovább.
A nem teljesen publikus rész az hogy a farkas én lennék. Én vonyítok a holdra és keresem a párom, de mindeközben nem szabad elfejtenem, hogy bizony küzdenem kell és hinnem abba a jelben ott alul. A triskelionba (kelta szimbólum) ami számomra  egyfajta folyamatos mozgást, körfogást jelent, hogy soha nem állhatok meg, hiszen nem tudhatom mit hoz a jövőm. De nem feledkezhetek meg soha a múltamról se, mert múlt nélkül nincs jelenem, jelen nélkül meg nincs jövöm.
A farkas szimbolizálja még az útkeresést, a saját életem megtalálását, a küzdőszellemet, a hűséget.

“ Azt hiszem, én olyan vagyok, mint egy magányos farkas. Nem azt mondom,
hogy egyáltalán nem szeretem az embereket, de - az igazat megvallva - csak
akkor kedvelem őket, ha lehetőségem van mélyen a szívükbe és fejükbe látni.”
Lugosi Béla

Egyetlen egy szín jelenik meg a műben ez pedig egy kis alig észrevehető világos kék a farkas szeme. A kék szín jelenti a harmóniát, békét és a megtalált belső nyugalmat. Az egyensúly színét képviseli.tumblr_ncsx7i2DtB1rk4afvo1_1280És bár előtte nem terveztem, hogy folytatom, most már biztos vagyok benne, hogy nem ez lesz az utolsó. Szeretném majd a bal csukló- alkar részre megcsinálni neki (igen neki, tudom ennek kellene de lelke van) a párját.
Tervben szerepel még egy koponya esetlegesen hollóval párosítva “Győzelem vagy halál” felirattal (a feliratot ork nyelven szeretném felvarratni). És pár állat portré, leginkább farkasok.
Tervek közt szerepel még egy színes tetoválás is, de ez még nagyon ingatag, nem tudom hogy tudnám e viselni. Mármint szép szép a színes, de a fekete fehér jobban vonz.10891706_831181216944231_1429941453026982869_nil_570xN.434551166_as83tumblr_nbgii7bX2p1qinh1vo1_500
Hogy mikor lesz a következő, azt nem tudom. Nem szeretném elkapkodni. Meg még szoktatni kell a környezetemet is hozzá. És még biztosnak kell lennem, a következő mintában. Végül is időm még van rá sok:)

9 megjegyzés:

  1. Wow! Baromi jól néz ki *-*
    Az allergiát sajnálom, biztos elég ijesztő lehetett először.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      Igen, nagyon bepánikoltam rajta, mindenkit halálra cseszegettem, hogy mondjanak rá valami okosat:)

      Törlés
  2. Tetoválásra csak és kizárólag Bephantent lehet használni. Én anno a DarkArt tattoonál csináltattam a lábaimat ,és ott világosan elmondták többször is,hogy ezt kell használni,mert hámlasztó hatása van vagy mi a fene.
    Szerencsére komolyabb gond nem volt vele elfertőződésterén,viszont nem a lábszáramra kellett volna tetetni :D Ahogy le-fel mászkált benne a vérem,eléggé fájdalmas perceket okozott :D

    A tűszúrásról nekem annyi volt a tapasztalatom,hogy olyan mintha epilálnának. Na jó: epilálás a négyzeten. Szóval kicsit durvább annál,de ki lehet bírni (: Meg gondolom nem mindegy hol varrják az embert (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rengeteg mindet kipróbáltam dolog alatt, azokra a krémekre, olajokra, vegyszerekre gondoltam, melyekkel napi szinten kapcsolatba kerülök. Kicsit félreérthetően fogalmaztam.
      Tudom, hogy csak Bephantent szabad, csak ijesztő volt elsőre. Következőre nem fog meglepni, ha begyullad a karom.
      Nagyon nem mindegy valóban, hogy hol. Az alakromon nem fájt, de ahogy haladt feljebb a csuklóhoz, ott kellemetlenebb volt.

      Törlés
    2. Mármint mi volt ijesztő benne? Hogy popsi kenőcs? (:
      Én tuti bepánikolnék ha begyulladna a tetkóm-mert még nem volt olyannal dolgom. Le is lettem szúrva,mikor mondtam hogy legelsőnek valami másik baba kenőccsel kentem a lábam :S

      Törlés
    3. Nem az, hogy popsikenőcs, hanem, hogy begyulladt.

      Törlés
  3. Wow!Eszméletlenül jól néz ki! Nagyon szép munka!!
    Én is szeretnék egyet még, de nem tudom hova tetessem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:)
      Jól gondold át, hogy hova és mit. Érdemes olyan helyre, ahol el tudod takarni.

      Törlés
  4. sziasztok keresem https://www.pinterest.com/pin/46021227418068785/ enek a tetkónak mintáját de nem találom valami tipp?

    VálaszTörlés